ایلام نو حیدر داودی / درماندگان سیستم اداری کە بە دلیل واماندن از کسب رای مردم نتوانستند بە مجلس راه بیابند و با اینکە همەجانبە در انتخابات اخیر به میدان آمدند تا شاید با رای مردم جاپایی تازە در عرصەی اداری استان بیابند حالا درماندەتر از جوسازی هایی کە بە موج سواری منجر نشد عصبانی […]

ایلام نو حیدر داودی / درماندگان سیستم اداری کە بە دلیل واماندن از کسب رای مردم نتوانستند بە مجلس راه بیابند و با اینکە همەجانبە در انتخابات اخیر به میدان آمدند تا شاید با رای مردم جاپایی تازە در عرصەی اداری استان بیابند حالا درماندەتر از جوسازی هایی کە بە موج سواری منجر نشد عصبانی هستند

قطعا مردم بهترین داوران عرصەی افکار عمومی هستند ولیکن نصیحت می‌کنیم کە همین‌هایی کە در توهم بودند کە چون از فرمانداری هایشان خلع شدەاند اگر لب تر کنند، مردم بە عنوان قهرمان پشت سر آنان بەراە خواهند اقتاد، کلاە خود قاضی کنند کلاهی کە باد سیاست آن را برد و اعتراف کنند اگر عملکرد آن لشکر شکست‌خوردە از افکار عمومی، بهتر از استاندار و مسئولین کنونی استان است چرا در این انتخابات اخیر اینجوری رفوزە شدند.

آقای استاندار از شما خواهش می‌کنیم فقط بە کار خود ادامە بدهید و با همین روند و بلکه بیشتر به مردم خدمت کنید. قطار ایستاده را سنگ نمی زنند و این جوسازی ها هدفمند و برای متوقف کردن شما و عملکرد شما است.

اگر این لشکر شکست‌خوردە عقبە داشتند کە عین عقاب پر و بال ریختە گوشەی رینگ افکار عمومی قرارشان نمی‌دادند و اگر عملکرد آنان از عملکرد شما بهتر یود کە مردم بە فریاد واایلامای آنان لبیک می‌گفنند و ….

دوران هو و جنجال و تجارت کردن با سیاست تمام شدە و حنایتان رنگی ندارد. بگذارید توان دولت در ایلام صرف خدمت به مردم شود و حاشیه سازی را کنار بگذارید.