مدیرعامل شرکت سیمان ایلام در پیامی فرارسیدن ایام دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به پیشگاه ملت شریف ایران ،مردم نجیب استان ایلام و خانواده بزرگ سیمان تبریک گفت.متن پیام سعید کریمی نژاد به شرح زیر است: انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوه‌مند حماسه و سرافرازی ملتی است که فریاد […]

‍ پیام تبریک مدیرعامل مجتمع صنعتی سیمان ایلام به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن

مدیرعامل شرکت سیمان ایلام در پیامی فرارسیدن ایام دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به پیشگاه ملت شریف ایران ،مردم نجیب استان ایلام و خانواده بزرگ سیمان تبریک گفت.
متن پیام سعید کریمی نژاد به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوه‌مند حماسه و سرافرازی ملتی است که فریاد آزادی خواهی و استقلال طلبیشان در اذهان آزادگان و مستضعفین جهان طنین‌ انداز شد و به الگویی جامع و کامل برای کشورهای در بند استبداد و ظلم مبدل گردید و توانست ایدئولوژی استقلال طلبی و آزادیخواهی خود را در دنیا تسری بخشد.
دهه مبارک فجر یادمان حماسه پیروزی، ظهور پایه ‌های انقلاب، و ایام تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام (ره)، بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است، که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن، مشارکت داشته‌‌اند، است.
چهل و چهارمین سال استقامت و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبارستیزی این ملت همیشه در صحنه است که با وجود انواع توطئه ها، حتی جنگ اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه، همواره با صلابت پای آرمان های رفیع انقلاب ایستاده اند و ارزش های اصیل آن را صیانت و حراست می نمایند.
و اینک در آستانه چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، با توجه به منویات مقام معظم رهبری ، مبنی بر تلاش در راستای رونق تولید و رفع مشکلات اقتصادی، امید داریم تا آینده‌ پیش‌روی سرزمین عزیزمان ایران، با استفاده از همت وتلاش، تلاشگران عرصه تولید و ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها جوانان مومن و انقلابی به شکوفایی و بالندگی هر چه بیشتر برسد.
خانواده بزرگ سیمان ایلام ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام عزیز (ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، بیانات ایشان درباره لزوم احیای صنعت و رونق تولید وتولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، حمایت و پشتیبانی از تولید و تولیدکنندگان را راهبرد اصلی خود می‌داند و تا رسیدن به نتیجه مطلوب کار و تلاش را دستور همیشگی خود قرار می‌دهد.
اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن به آحاد مردم فهیم ایران به ویژه جهادگران صنعت و مدافعان تولید و تمامی کارکنان وخانواده بزرگ صنعت سیمان، از درگاه خداوند متعال سعادت و بهروزی توأم با خیر و برکت را مسئلت دارم.

سعید کریمی نژاد
مدیرعامل و عضو هیات مدیره سیمان ایلام