در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ دستگاههای اجرایی استان ایلام در جشنواره شهید رجایی، اداره کل صمت استان ایلام موفق به کسب «رتبه برتر» در گروه تولیدی وخدماتی شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت استان ایلام؛ بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی روز یکشنبه نهم مهرماه، با حضور استاندار ایلام در سالن جلسات سازمان […]



در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ دستگاههای اجرایی استان ایلام در جشنواره شهید رجایی، اداره کل صمت استان ایلام موفق به کسب «رتبه برتر» در گروه تولیدی وخدماتی شد.

مدیران برتر جشنواره شهید رجایی معرفی و تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت استان ایلام؛ بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی روز یکشنبه نهم مهرماه، با حضور استاندار ایلام در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار و براساس ارزیابی عملکرد در سال ۱۴۰۱، از دستگاه های اجرایی برتر تجلیل بعمل آمد.

با پایان بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان ایلام، اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان ایلام موفق به کسب «رتبه برتر» در گروه تولیدی وخدماتی در استان شد.

در این جشنواره شهید رجایی به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه‌کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها هر سال در سطوح ملی، دستگاهی و استانی برگزار می‌گردد.

لازم به ذکر است دکتر بهرام‌نیا، استاندار ایلام، در سخنانی که در این جشنواره ایراد نمود، از اداره‌کل صمت استان، جهت کسب رتبه چهارم فعال سازی واحدهای تولیدی راکد در کشور و ارتقای ۱۱ پله‌ای در زمینه رفع موانع تولید و نیز بهبود ۱۳ پله‌ای استان، در زمینه مهار تورم قدردانی کردند.