مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب ایلام خبر داد پرویز ناصری:با پیگیری استاندار ایلام و دستور معاون اول رییس جمهور مبلغ ۱۰۰میلیارد تومان برای اصلاح شبکه اب شهر ایلام اختصاص یافت.وی اضافه کرد یکی از مهمترین عوامل قطعی اب در شهر ایلام بحث فرسودگی شبکه و پرت اب است. در حال حاضر بر اساس سرانه مصرف […]

مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب ایلام خبر داد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد: آمادگی آبفای ایلام برای تامین آب  سایر دستگاه‌های خدمات رسان در مرز مهران - ایلام بامداد


پرویز ناصری:با پیگیری استاندار ایلام و دستور معاون اول رییس جمهور مبلغ ۱۰۰میلیارد تومان برای اصلاح شبکه اب شهر ایلام اختصاص یافت.
وی اضافه کرد یکی از مهمترین عوامل قطعی اب در شهر ایلام بحث فرسودگی شبکه و پرت اب است. در حال حاضر بر اساس سرانه مصرف اب مورد نیاز برای مصرف شهر ایلام ۷۵۰لیتر در ثانیه است.
وی اضافه کرد به واسطه فرسودگی شبکه و پرت بالای اب هم اکنون ۱۲۰۰لیتر در ثانیه اب وارد شهر ایلام می‌شود و بازهم در تابستان بامشکل قطعی اب مواجه هستیم.
ناصری گفت شبکه شهر ایلام بیش از ۲۵۰ کیلومتر است که با اختصاص این مبلغ در اینده نزدیک عملیات تعویض واصلاح بخشی از شبکه اغاز می‌شود.
ناصری اضافه کرد برخی نقاط شبکه اب شهر ایلام مربوط به ۵۰ سال پیش است و کاملا فرسوده است.
وی گفت سال هاست برای اصلاح و تعویض شبکه ایلام اقدام می شود ولی اعتباری تخصیص نمی یابد که با پیگیر استاندار ایلام و تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان این اقدام ماندگار صورت گرفت.

  • منبع خبر : ایلام نو