خبر اول مدیرکل دفتر مهندسی و مطالعات سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در بازدید میدانی از پروژه‌های جنگل‌کاری استان ایلام گفت: در سال جاری ۱۰ هزار هکتار از عرصه های منابع ملی در استان ایلام جنگل کاری شده است به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام مهندس رضا بیانی […]

خبر اول

مدیرکل دفتر مهندسی و مطالعات سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در بازدید میدانی از پروژه‌های جنگل‌کاری استان ایلام گفت: در سال جاری ۱۰ هزار هکتار از عرصه های منابع ملی در استان ایلام جنگل کاری شده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام مهندس رضا بیانی مدیرکل دفتر مهندسی و مطالعات سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به همراه دکتر احمدی مدیرکل منابع طبیعی استان از طرح ها و پروژه های جنگل کاری در استان بازدید نمودند.

مدیرکل دفتر مهندسی و مطالعات سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در این خصوص گفت:  این حجم از جنگل‌کاری توسط تصاویر دریافتی از ماهواره سنتینل ۲ دریافت شده و بصورت مرتب جهت پایش در اختیار فائو قرار می گیرد.

وی بیان کرد :  استان ایلام در زمینه تولید و کاشت نهال در کشور پیشرو بوده و بخش عظیمی از جنگل‌کاری‌های کشور در این استان انجام می شود.

ایشان ادامه داد : با توسعه زیرساخت‌های نهالستانی  در ۱۰ نهالستان این استان ظرفیت تولید نهال در سال ۹۸ از ۶ میلیون به ۱۲ افزایش خواهد یافت و نیاز نهال بخش گسترده‌ای از کشور از نهالستان های ایلام تامین خواهد شد

حبر دوم

میز خدمت با هدف بررسی مشکلات و پاسخگویی مسئولان در محل نماز جمعه استان برپا شد

امام جمعه استان به همراه استاندارو جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان روز جمعه با حضور در مصلی استان پاسخگوی سئوالات و درخواست های مردم استان بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام دکتر احمدی مدیرکل منابع طبیعی استان نیز به همراه معاونین و رؤسای ادارات در محل میزخدمت حضور به هم رسانده و پیگیر مطالبات مراجعین شدند.
ایشان گفت: افزایش رضایتمندی مردم و ایجاد همدلی و همبستگی بیش از پیش مردم و مسئولین از اهداف برپایی میزخدمت است.

وی افزود: ارتقاء فرآیند خدمت رسانی و حفظ کرامت مردم باید یکی از مهم‌ترین دغدغه های پرسنل و مسئولین دستگاه های اجرایی باشد و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز با عنایت ویژه به این مورد، تکریم ارباب رجوع و خدمت شایسته و سهولت دسترسی مردم استان به خدمات این اداره کل را همواره در سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و بر اجرای این مهم اهتمام ورزیده است

خبر سوم

ویژه برنامه دهه فجر در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام

به مناسبت ایام الله دهه فجر ویژه برنامه ای با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل، مدیرکل، معاونین و کارکنان در محل نمازخانه این اداره کل برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام حاج آقا ولدبیگی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: انقلاب اسلامی نظامی عدالت محور و اجتماعی و موهبتی از طرف پروردگار بوده و نتیجه زحمت مجاهدانی است که از دیرباز برعلیه ظلم و ستم ستمگران قیام کردند.

ایشان استقلال کشور را بزرگترین موهبت انقلاب دانست و گفت: در کنار ارزش های اسلامی حاکم در جامعه، نباید نقش استقلال کشور را در پیشرفت های علمی و عمرانی کشور نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه نخستین ویژگی افراد انقلابی التزام به اسلام و اعتقاد واقعی و عملی به دین مبین اسلام است، افزود: نیروهای اسلام و انقلاب همواره حافظ دفاع از ارزش های دینی و انقلابی بوده اند و ایثارگری های آنان در میادین مختلف نظام به خوبی مشهود است.

در پایان این مراسم نیز با اهداء لوح تقدیر از برگزیدگان این اداره کل در زمینه های علمی، ورزشی،مقاله نویسی و … تقدیر شد.