:استاندار ایلام درپی افتخارآفرینی دانش‌آموز نخبه‌ی ایلامی در کسب مدال طلای المپیاد جهانی ریاضی، پیام تبریک صادر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم افتخارآفرینی«احسان حیدری» دانش‌آموز ایلامی در قله‌ی علم و دانش که شکوه و عظمت ایران اسلامی و ایلامیان عزتمند […]

:استاندار ایلام درپی افتخارآفرینی دانش‌آموز نخبه‌ی ایلامی در کسب مدال طلای المپیاد جهانی ریاضی، پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

افتخارآفرینی«احسان حیدری» دانش‌آموز ایلامی در قله‌ی علم و دانش که شکوه و عظمت ایران اسلامی و ایلامیان عزتمند را در جهان به نمایش گذاشت را به این دانش‌آموز نخبه، خانواده‌ی محترم ایشان، مدیران و مربیان پرتلاش این قهرمان مدال‌آور، جوانان غیرتمند ایرانی و جامعه‌ی فرهنگی کشور تبریک می‌گویم و زحمات همه‌ی آنان را ارج می‌نهم.

بی‌شک درخشش تحسین‌برانگیز این نخبه‌ی ایلامی در کسب نشان طلای شصت و چهارمین دوره‌ی المپیاد جهانی ریاضی، موجب مباهات و افتخار همه‌ی ما گردید.

واضح است که این سرافرازی نشانه‌ی عزم و اراده‌ی استوار همه‌ی جوانان شایسته و بااستعداد این مرز و بوم است، امیدوارم در پرتو ایمان و عنایات حق‌تعالی، همواره این موفقیت‌ها با عزت و افتخار بیش از پیش استمرار یابد.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام