دکتر بهروز ناصری در جلسه کمیته دانشگاهیان ستاد دهه فجر استان ایلام که با حضور مسئولان دانشگاه‌های استان ایلام برگزار شد بر ضرورت مشارکت همه عناصر دانشگاه در جشن بزرگ انقلاب تأکید و اظهار کرد: باید برنامه‌ها حول «جهش ملی ۱۴۰۰» تبیین و انجام شود. وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی تنها انقلاب در جهان است […]

دکتر بهروز ناصری در جلسه کمیته دانشگاهیان ستاد دهه فجر استان ایلام که با حضور مسئولان دانشگاه‌های استان ایلام برگزار شد بر ضرورت مشارکت همه عناصر دانشگاه در جشن بزرگ انقلاب تأکید و اظهار کرد: باید برنامه‌ها حول «جهش ملی ۱۴۰۰» تبیین و انجام شود.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی تنها انقلاب در جهان است که به رهبری حضرت امام(ره) و با اراده مردم و بدون وابستگی به شرق و غرب به پیروزی رسید و امروز این نقلاب همچنان الگوی تمام ملت‌های آزادیخواه و استقلال‌طلب دنیاست.

سرپرست دانشگاه آزاد  اسلامی استان ایلام افزود: به برکت انقلاب اسلامی امروز ایران اسلامی که زمانی وابسته به استکبار جهانی بود و برای کوچک‌ترین نیاز کشور وابستگی داشتیم، امروز به خودکفایی و رقابت با قدرت‌های بزرگ دنیا رسیده‌ایم و در تمام زمینه‌ها به‌ویژه هوافضا، هسته‌ای، نانو، پزشکی و … جزء کشورهای برتر دنیا هستیم.

رئیس کمیته دانشگاهیان ستاد دهه فجر استان ایلام بیان کرد: نهال نوپای انقلاب اسلامی که با خون شهدای انقلاب اسلامی آبیاری شد و بعد از آن به‌واسطه جنگ تحمیلی، آن نهال با خون شهدای جنگ تحمیلی آبیاری شد، امروز به درخت تنومندی تبدیل شده که شاخ و برگ این درخت نه‌تنها در تمام منطقه؛ بلکه در جهان نیز گسترش یافته است. ناصری بیان کرد: نقش جامعه دانشگاهی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تداوم آن کم‌نظیر بوده و امروز به‌واسطه مجاهدت‌های علمی استادان و دانشجویان، ایران اسلامی سربلند و با افتخار به راه خود ادامه می‌دهد