شهردار ایلام گفت: ١٥ هزار و ٣٠٠ قطعه پرچم در ابعاد مختلف به مناسبت ماه محرم و صفر در معابر عمومی شهر ایلام در حال نصب است. افشین مظفری  اظهار کرد: نصب پنج هزار پرچم در ابعاد ٧٠ در ١٢٠ سانتیمتر در خیابان های اصلی و پرتردد شهر ایلام قبل از محرم شروع شده و […]

شهردار ایلام گفت: ١٥ هزار و ٣٠٠ قطعه پرچم در ابعاد مختلف به مناسبت ماه محرم و صفر در معابر عمومی شهر ایلام در حال نصب است.

افشین مظفری  اظهار کرد: نصب پنج هزار پرچم در ابعاد ٧٠ در ١٢٠ سانتیمتر در خیابان های اصلی و پرتردد شهر ایلام قبل از محرم شروع شده و تا ایام تاسوعا و عاشورا همه این پرچم ها به طور کامل نصب می شود. وی افزود: ١٠ هزار متر طول پرچم ریسه ای سه گوش در بلوارها و میادین نصب شده و یا در حال نصب است.

مظفری ادامه داد: ٣٠٠ پرچم اهتزازی در ابعاد یک در سه متر برای نصب در میل پرچم های میادین و پل های هوایی و روگذرها تا قبل از عاشورا انجام می گیرد.

وی یادآور شد: آماده‌سازی و آذین بندی میدان ٢٢ بهمن محل اصلی اجرای برنامه های تاسوعا، عاشورا و شام غریبان با پرچم و بنرهای ویژه این ایام در دستور کار است.

شهردار ایلام اضافه کرد: همچنین به مناسبت فرارسیدن ماه محرم آب حوضچه میدان ٢٢ بهمن نیز به رنگ قرمز به نشانه عزا و خون در می آید.