ایلام نو حیدر داودی  استاندار ایلام، در چند ماهە اخیر، نشان داد کە پس از یک دورە برآورد امور، مشی‌ای تازە را در پیش گرفتە است. در روندیابی این تغییر رویە امیدواریم کە استاندار، بە عنوان دانش‌آموختەی برنامەریزی، گروههای ذیحقان و ذینفعان را در مراحل مختلف برنامەریزی برای سال آیندە و نیز اتمام برنامەهای در […]

ایلام نو حیدر داودی  استاندار ایلام، در چند ماهە اخیر، نشان داد کە پس از یک دورە برآورد امور، مشی‌ای تازە را در پیش گرفتە است.

در روندیابی این تغییر رویە امیدواریم کە استاندار، بە عنوان دانش‌آموختەی برنامەریزی، گروههای ذیحقان و ذینفعان را در مراحل مختلف برنامەریزی برای سال آیندە و نیز اتمام برنامەهای در حال اجرا را در نظر بگیرد. کسانی کە بە قول جامعە‌شناسان “دیدە نشدگان” و “صاحبان صداهای ناشنیدە” و با ادبیات انقلاب اسلامی “ولی نعمتان انقلاب” نامیدە می‌شوند.

یکی از آخرین کلیدواژەهای خلق شدە در ادبیات انقلابیون اصطلاح “مرد میدان” است کە از سردار دلها بە یادگار ماند و بە عنوان اسم رمز “مدیریت جهادی- انقلابی” مورد تاکید رهبری معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت.

دعا می‌کنیم کە استاندار ایلام با همین روند میدانداری، بالشخصە لوکوموتیو توسعەی استان را بە دنبال خود بکشد و بارقەهای امید ایجاد شدە در دل مردم، شعلەور کند.

استاندار ایلام هم چهره ای دانشگاهی است هم اجرایی و هم تجربه نمایندگی مردم در کارنامه خود دارد قطعا تلفیق این شاخصه های مهم با چاشنی “میدان داری ” ایلام را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار خواهد داد . قطعا دیپلماسی و چانه زنی قوی استاندار ایلام در جذب اعتبار و قراردادن ایلام در کانون توجه ایرانیان و تلفیق آن با میدان داری راه توسعه استان خواهد بود

امیداوریم برای ادامه مسیر استاندار ایلام گزینه تغییر برخی مدیران ضعیف را هم در دست اقدام داشته باشد .

اعتراف می کنیم در ایلام به طور بایسته و شایسته مدیر پروری نکرده ایم و قطعا باید برای توسعه استان به جوانان میدان داد ولی یادمان باشد فرصت توسعه برای ایلام با این استاندار فراهم شده است و دولت با تمام توان پای کار است پس افراد ضعیف را از گردونه مدیریت استان خارح کنیم و توسعه استان را شتاب دهیم.

  • نویسنده : حیدر داودی
  • منبع خبر : ایلام نو