هزینه ۲ هزار میلیارد تومانی توسط دولت سیزدهم  فقط در یک ابر پروژه  در ایلام ایلام نو حیدر داودی/ در ایلام، تعریف پروژەهای عمرانی و سرمایەگزاری‌ها از جملە نقاط قوت مدیریت کنونی ارشد استان است کە الحق  و الانصاف می‌بایست این مهم را ماحصل تلاش مضاعف استاندار برای جبران مغفول ماندن‌ها و کم‌کاری‌های پیشین دانست  […]

هزینه ۲ هزار میلیارد تومانی توسط دولت سیزدهم  فقط در یک ابر پروژه  در ایلام

ایلام نو حیدر داودی/ در ایلام، تعریف پروژەهای عمرانی و سرمایەگزاری‌ها از جملە نقاط قوت مدیریت کنونی ارشد استان است کە الحق  و الانصاف می‌بایست این مهم را ماحصل تلاش مضاعف استاندار برای جبران مغفول ماندن‌ها و کم‌کاری‌های پیشین دانست  استاندار ایلام کە خود دانش‌آموختەی برنامە‌ریزی و مسلط بر االفبای آمایش سرزمینی است  به خوبی می دانتد مردمانی که در دهلران و مهران‌ در سخت ترین شرایط آب و هوایی و از آن مهمتر در صفر مرزی زندگی می کنند نیازمند توجه ویژه هستند و دولت باید با سرمایه گذاری مضاعف در این‌مناطق علاوه بر  ایجاد اشتغال و به تبع ان‌ ماندگاری مردم در مرز و به طریق اولا حفظ مرز  با تزریق اعتبار جبران‌نماید.

مقام معظم رهبری بعد از اغتشاشات سال گذشته بر امیدآفرین به مردم تاکید فرمودند و امروز ما شاهدیم  دولت سیزدهم فقط در ابر پروژه ی سامانه گرمسیری در ایلام بیش از ۲ هزار میلیارد تومان  هزینه کرده است

دقت بفرمائید در  یک‌پروژه بیش از ۲ هزار میلیارد تومان

ابر پروژه ای که در صورت تکمیل بیش از ۶ هزار شغل و سیراب کردن هزاران هکتار از دشت های حاصلخیز  مرزی مهران و دهلران را به دنبال دارد.
حقیقتا امروز دولت و شخص استاندار وسط میدان است و نیاز است همه مسئولان و نمایندگان و… به ایشان کمک‌کنند. 
باید وسط میدان باشید و با مشکلات دست و پنجه ترم کنید تا قدر مدیران و تلاش های انان را بدانید
علیرغم دست تنگی دولت و تحریم های ظالمانه قطار توسعه  استان با شتاب معقول در حال حرکت است و همه مسئولان‌موظف هستند در راستای امیدآفرین به میانداری استاندار و  دولت  مردمی ایران قوی به نفع مردم کمک کنند.

آینده روشن و امیدوار کننده است.

در حال حاضر اولویت استان برگزاری اربعین باشکوه است  که امروز ایلام را جهانی کرده است  و بعد از ان انتخابات مجلس که همیشه ایلام جزء استان های برتر از لحاظ مشارکت مردم بوده است.

برای برگزاری باشکوه این دو اتفاق مهم که ابروی استان به انها گره خورده است  نیاز به همدلی و همراهی همه مسئولان  ان هم به نفع مردم هستیم.

قطعا در اربعین امسال بیش از ۴ میلیون میهمان  وارد ایلام‌ می شود و باید تمرکز استاندار و سایر مسئولان‌معطوف به برنامه ریزی این رویداد جهانی باشد.

در انتخابات پیش رو هم  باید مثل دوره های قبل بیشتری مشارکت مردم صورت گیرد و این هم معطوف به تمرکز و برنامه ریزی استاندار و ایضا امیدآفرینی با برجسته کردن خدمات دولت است.