زنگ‌ آرامش بیمه در مدرسه دخترانه پیام شهدا ایلام به صدا درآمد این مراسم با حضور مدیر کل امور اقتصادی و دارایی، مدیرعامل بیمه ایران و رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های ایلام، مدیران شرکت‌های بیمه‌ای استان و رئیس پلیس راهور شهرستان در مدرسه پیام شهدا برگزار گردید. رییس شورای هماهنگی بیمه های استان ایلام گفت: سال […]

زنگ‌ آرامش بیمه در مدرسه دخترانه پیام شهدا ایلام به صدا درآمد

این مراسم با حضور مدیر کل امور اقتصادی و دارایی، مدیرعامل بیمه ایران و رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های ایلام، مدیران شرکت‌های بیمه‌ای استان و رئیس پلیس راهور شهرستان در مدرسه پیام شهدا برگزار گردید.

۱۰۰ درصد جریمه بیمه خودروها بخشیده شد | وب سایت تحیلی خبری ایلام قلم

رییس شورای هماهنگی بیمه های استان ایلام گفت: سال گذشته توسط شرکت های بیمه  استان مبلغ ۶ هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت شد که بخش زیادی از آن مربوط به خسارت خودروها بوده است.  

“عیسی میرزایی”  اظهار کرد: ضرورت بیمه بر هیچ‌کس پوشیده نیست، موضوع بیمه باید در زندگی آحاد مختلف جامعه مورد توجه قرار گرفته و فرهنگ سازی شود.

وی با بیان اینکه امروزه اهمیت بیمه و ضرورت آن برای همگان روشن است، افزود: مدرسه بهترین فضا برای ترویج فرهنگ بیمه است چرا که خسارت احتمالی که ممکن است در هر لحظه از زندگی ما اتفاق بیفتد از طریق بیمه جبران می شود.

رییس شورای هماهنگی بیمه های استان ایلام بیان کرد: به طور قطع با گسترش فرهنگ بیمه میان دانش‌آموزان، خانواده‌ها بیشتر از خدمات بیمه بهره‌مند شوند و با نهادینه شدن این فرهنگ در میان خانواده‌ها، هم ضریب نفوذ بیمه در جامعه افزایش پیدا کند و هم شرکت‌های بیمه‌ای می توانند امنیت اجتماعی و فکری بیشتری برای خانواده‌ها به ارمغان بیاورد.

میرزایی تصریح کرد: با این اقدام فرهنگی، خانواده ها نیز لزوم استفاده از بیمه را بیشتر درک خواهند کرد و می‌توان امیدوار بود که در سال‌های آینده افراد بیشتری با فرهنگ بیمه آشنا شوند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام نیز در این آیین گفت: ۲۱ شرکت بیمه در استان ایلام فعالیت دارند. “سعید رشنوادی” با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آذرماه روز بیمه، خاطرنشان کرد: بیمه یک امید است، برگزاری مراسم زنگ بیمه یکی از اقداماتی است که برای بزرگداشت روز بیمه هر ساله در مدارس اجرا می‌شود و هدف از آن آشنایی دانش‌آموزان با صنعت بیمه و اهمیت آن در زندگی خانواده‌ها است. وی بیان کرد: رشد فرهنگ بیمه ای در مدارس، زمینه‌ساز همگانی سازی خدمات بیمه‌ای بین خانواده‌ها و در نهایت افزایش ضریب نفوذ بیمه است. زنگ آرامش بیمه در استان ایلام با هماهنگی شرکتهای بیمه ای و همکاری آموزش و پرورش شهرستان ایلام در مدرسه دخترانه پیام شهدا شهر ایلام به صدا درآمد. در این همایش، دانش آموزان با مفهوم بیمه و انواع آن آشنایی پیدا کردند.