وعد مرادبیگی” روز پنجشنبه در دومین روز از آغاز فرایند تبلیغات انتخاباتی نامزدهای مجلس شورای خبرگان رهبری در مستند تلوزیونی، اظهار کرد: استان ایلام در زمینه های مختلف سیاسی، هنری، اقتصادی، ورزشی و دیگر حوزه ها نخبگان زیادی دارد و یک استان تراز بالا است‌. وی با بیان اینکه انتخابات حداکثری باعث دلسردی، یاس و […]

وعد مرادبیگی” روز پنجشنبه در دومین روز از آغاز فرایند تبلیغات انتخاباتی نامزدهای مجلس شورای خبرگان رهبری در مستند تلوزیونی، اظهار کرد: استان ایلام در زمینه های مختلف سیاسی، هنری، اقتصادی، ورزشی و دیگر حوزه ها نخبگان زیادی دارد و یک استان تراز بالا است‌.

وی با بیان اینکه انتخابات حداکثری باعث دلسردی، یاس و روسیاهی دشمن می شود، افزود: نگاه تمام مردم مظلوم و آزادی خواه دنیا به ایران و انتخابات ۱۱ اسفندماه است و شهدا و امام شهیدان منتظر لبیک پرشور مردم به رهبری برای شرکت گسترده در انتخابات هستند.

مرادبیگی با بیان اینکه مردم از بدو شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون در همه صحنه‌های حساس نقش موثری در پیشبرد اهداف نظام داشته اند، گفت: مردم ولی نعمتان این انقلاب هستند و نظام اسلامی به عموم مردم مدیون و خادم آنها است.

وی تاکید کرد: مردم با حضور و حمایت خود در صحنه های مختلف از ابتدای انقلاب تا کنون، توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کردند و اکنون نیز مشکلات مملکت با مدیریت و نگاه جهادی مسئولان مرتفع می شود.

نامزد ششمین دوره مجلس شورای خبرگان رهبری استان ایلام ادامه داد: مردم نقشی محوری و موثر در مدیریت و دفاع از کشور دارند و در اداره کشور سهیم هستند.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت مجلس شورای خبرگان رهبری در اصل ۱۰۷ قانون اساسی آمده است، ابراز کرد: امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی گفتمان جدید ولایت فقیه را به گفتمان های بلوک شرق و غرب در آن زمان اضافه کرد و با رحلت امام خمینی(ره) شورای خبرگان رهبری با هوشمندی و درایت و اتفاق نظر، بلافاصله مقام معظم رهبری را که ادامه دهنده راه امام(ره) بود را به رهبری برگزیدند.

مرادبیگی افزود: دشمنان و معاندان همواره از تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری می‌ترسند و درایت رهبری امنیت پایدار را برای این مملکت به ارمغان آورده و هوشمندی ایشان، ایران را تاکنون از هفت توطئه منجر به جنگ مسلم نجات داده است.

نامزد ششمین دوره مجلس شورای خبرگان رهبری استان ایلام بیان کرد: کشور ایران در جریان رشد علمی جزء ۱۵ کشور برتر، در حوزه نظامی از قدرت های نوظهور دنیا و در زمینه سیاسی هم در یک جایگاه بلند بین المللی قرار دارد و با انتصاب رهبر معظم انقلاب بعد از رحلت امام راحل کشور ایران و دین مبین اسلام قدرت روزافزونی گرفت.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: به فرموده امام خمینی(ره) مجلس شورای اسلامی در راس امور و میزان رای ملت است، انتخابات مجلس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و مردم روز ۱۱ اسفندماه با حضور حداکثری در شعب اخذ رای با انتخابی درست، افراد اصلح و شایسته را به عنوان نماینده خود، راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

مرادبیگی با بیان اینکه تشکیل یک مجلس قوی و متعهد مشکلات جامعه را حل می کند، یادآور شد: نامزدهای انتخابات و هواداران نامزدها از تخریب و توهین به دیگر رقبا خودداری و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

وی که به مدت ۲۰ سال رییس حوزه علمیه استان ایلام بوده است، در این مورد نیز گفت: در گذشته استان ایلام فقط یک حوزه علمیه داشت ولی اکنون هفت حوزه علمیه در استان دایر و محل تحصیل طلاب است.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: روحانیون و طلاب در همه صحنه ها از جمله هنگام بروز سیل، زلزله و کرونا در صف مقدم خدمتگذاری به مردم بودند و در جریان حوادث سال گذشته نیز با جهاد تبیین حقایق را برای مردم و نسل جوان بازگو کردند.

مردم نقش محوری و موثر در مدیریت و دفاع از کشور دارند

به گزارش ایرنا، “وعد مرادبیگی” در کارنامه کاری خود مسئولیت هایی چون عضویت در شورای صلح و سازش دادگاه ویژه روحانیت غرب کشور، خطیب موقت نماز جمعه ایلام و ریاست حوزه علمیه صاحب الزمان (عج) را دارد.

عباس شاه رفعتی” و ” سید محسن سعیدی گلپایگانی” از دیگر نامزدهای مجلس شورای خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان ایلام هستند.

استان ایلام دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.

این استان دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۲ حوزه انتخابیه دهلران( جنوب استان) و ایلام(شمال استان) است که حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان‌های آبدانان، دره شهر، بدره و دهلران دارای یک نماینده و حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان های ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان، چرداول، چوار و هلیلان دارای ۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

  • منبع خبر : ایرنا