معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: چهار هزار و ۸۱۹ خودرو متعلق به ایلامیان غیرمقیم به استان های مبدا خود بازگشته اند و انتظار این است که باقیمانده مسافران نیز هرچه زودتر استان ایلام را ترک کنند تا با جریمه یا توقیف یک ماهه خودروی خود مواجه نشوند.

محمد نوذری اظهار داشت: همچنین از زمان اجرای طرح کاهش ترددهای جاده ای در استان ایلام تاکنون از ورود سه هزار و ۸۳۸ خودرو به داخل استان جلوگیری شده است.

وی یادآور شد: در این مدت ۲۲۸ خودرو افراد متخلف دستورالعمل طرح فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره کرونا را رعایت نکرده اند، جریمه و توقیف شدند.

وی تاکید کرد: کاهش مسافرت های بین شهری به علت شیوع کرونا باعث کاهش چشمگیر مصرف بنزین در این استان شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام همراهی مردم ایلام با طرح فاصله گذاری اجتماعی را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: مردم این استان با هوشمندی عمق و محتوای پیام در خانه بمانیم را درک و رعایت کردند و از این بابت از آنها قدردانی می شود.

نوذری از مردم خواست: کماکان تا زمان فروکش شدن بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت خود و خانواده هایشان، همکاری خود را با این طرح ادامه دهند.

وی از تمامی رسانه ها و فضای مجازی نیز برای آگاه سازی مردم و تنویر افکار عمومی نسبت به ویروس کرونا و تلاش در انتشار آموزش ها، بخشنامه ها و سایر موارد همپای مسوولان، قدردانی کرد.

  • منبع خبر : ایرنا