طرح ملی”اعتلا” با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و حضور تمام دانشگاه های و مراکز آموزشی استان برگزار شد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: طرح ملی اعتلا با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و حضور اساتید و کارکنان مراکز آموزش عالی استان برگزار شد. در این طرح که به منظور ارتقای معرفتی، […]

طرح ملی”اعتلا” با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و حضور تمام دانشگاه های و مراکز آموزشی استان برگزار شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: طرح ملی اعتلا با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و حضور اساتید و کارکنان مراکز آموزش عالی استان برگزار شد.

در این طرح که به منظور ارتقای معرفتی، بصیرتی کارکنان و اساتید دانشگاه ها برگزار می شود رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با تقدیر از همراهی مسئولان استان در اجرای این طرح به ویژه امام جمعه ایلام ، استاندار ایلام و فرمانده سپاه استان گفت: در مرحله استانی این طرح۲۶۰ نفر از مسوولان، اساتید و کارکنان دانشگاه های استان شرکت کردند.

بهروز ناصری جریان شناسی فکری، سیاسی و اجتماعی ایران معاصر، ابعاد مختلف سیاست خارجی جمهوری اسلامی، چگونگی تحلیل سیاسی مسائل روز و پدیده های اجتماعی، مکاتب غربی و غرب شناسی، آمریکا شناسی و اسراییل شناسی را از جمله مباحث طرح شده در این طرح ملی در استان ایلام عنوان کرد.

فرمانده سپاه استان ایلام:

طرح اعتلا یک کار عمیق میدانی و فکری با تاثیرگذاری بالا است

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام نیز در آیین افتتاحیه طرح اعتلا گفت : اجرای این طرح توسط دانشگاه آزاد اسلامی ایلام یکم اقدام انقلابی و جهادی و باید این مسیر ادامه یابد و اجرای این طرح یک کار عمیق میدانی و فکری با تاثیرگذاری بالا است.

سردار جمال شاکرمی اضافه کرد: عمکرد دانشگاه آزاد اسلامی ایلام  و تاثیرگذاری در مسائل بصیتی ، علمی و پژوهشی در استان قابل تقدیر است.

 وی تصریح کرد: در حوزه نظامی به هر فن آوری که خواستیم رسیدم و باید امروز از تاثیرکلامی اساتید و دانشگاه و نفوذ کلامی آنان جهت اغنای جامعه و به ویژه جوانان بیشتر استفاده شود.

وی بیان کرد: در اغتشاشات اخیر تمام سرویس های اطلاعاتی غرب به ویژه سرویس های امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی با تمام ظرفیت پای کار آمدند و کارویژه آنها براندازی فرهنگی  با اولویت تشکل های صنفی با نگاه ویژه به دانشگاه ها بود که الحمدالله با درآیت و میدانداری مردم تیر آنها به سنگ خورد.

وی گفت: انصافا دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در تکریم شهدا و خانواده های آنان و دفاع از نظام  پای کار است و یک مجموعه علمی فرهنگی توانمند است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

اجرای طرح اعتلا در ایلام یک کارجهادی و میدانی است

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در اختتامیه طرح ملی اعتلا در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام :

امروز افتخاری که خدا به اساتید دانشگاه در نظام جمهوری اسلامی داده یک فرصت است، دنیای امروز تشنه آرامش است و این آرامش در پرتو معارف الهی و دین مبین اسلام حاصل می شود.

وی بیان کرد: اساتید دانشگاه به عنوان الگوهایی که می توانند این آرامش و خشیت در برابر الله را منتقل کنند بسیار ارزشمند است، ظرفیتی است که خداوند متعال برای اساتید فراهم کرده است، این دانش از خون شهدا هم بالاتر بوده و انسان ساز است.

وی تصریح گرد: ایمان به خدا وقتی در درون انسان باشد در برابر هیچ قدرتی جز قدرت خداوند متعال ترس ندارد، کسانی که در برابر قدرت غیر خدا مانند آمریکا و اسرائیل مرعوب می شوند نشان آشکار این است که قدرت خدا را درک نکرده و ایمان آنان ضعیف است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: در این شرایط که دنیای استکبار جهانی در تلاش برای دین زدایی از جامعه است، نقش اساتید در علمی که ثمره آن خشیت الهی خواهد بود، بسیار تأثیرگذار است.

دانشگاه آزاد اسلامی ایلام همیشه پای کار بوده و عملکرد این دانشگاه در حوزه های مختلف قابل تقدیر است و برگزاری این نشست تحت عنوان ” اعتلا” الگویی یک کار جهادی و عملیاتی است باید قدردان دست اندرکاران این نشست پربار باشیم.