مدیر کل امور شهری استانداری ایلام گفت: شهردار شهر سرابله در ارزیابی عملکرد سال ۱۴٠۱ شهرداران استان ایلام بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داد و شهردار برتر استان شد. در این رتبه بندی روح اله پری زاده شهردار سرابله با کسب امتیاز ۷۶ نفر اول را کسب کردند. شهردار سرابله در گفتگو با خبرنگار […]

مدیر کل امور شهری استانداری ایلام گفت: شهردار شهر سرابله در ارزیابی عملکرد سال ۱۴٠۱ شهرداران استان ایلام بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داد و شهردار برتر استان شد.

در این رتبه بندی روح اله پری زاده شهردار سرابله با کسب امتیاز ۷۶ نفر اول را کسب کردند.

شهردار سرابله عضو هیت مدیره سازمان همیاریهای شهرداریهای استان ایلام شد |  پایگاه خبری تحلیلی فرتاک نیوز

شهردار سرابله در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک هفته دولت گفت: بعضی از محلات شهر سرابله بیشتر از ۱۰ سال کارهای عمرانی و خدماتی در آن‌ها کمتر انجام شده بود که با نگاه ویژه به این محلات کمتر توسعه یافته کارهای عمرانی در ۷ محله و شهرک همچون: آسفالت معابر، ایجاد ۲۰ پارک محله، ایجاد ۲۰۰ معبر آسفالت شده، فضای سبز و فاضلاب شهری انجام شده است.

روح اله پری‌زاده اضافه کرد: جلوگیری از ورشکستگی شهرداری، عودت ۱۹۰ میلیارد ریال اموال عمومی با مختومه کردن ۱۲۰ پرونده قضایی به نفع شهرداری، کاشت ۲۰ هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر، ایجاد پارکینگ ماشین آلات سنگین، ساخت پل جنب اداره راه و شهرسازی و رفع مشکلات سیل در زمان بارش باران از دیگر کارهای انجام شده بوده است.

شهردار سرابله مهمترین اولویت‌های برای شهردرای سرابله سوق دادن شهرداری به کسب درآمد پایدار (ساخت کارخانه آسفالت) تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، سرو سامان دادن آرامستان شهر و بهره‌برداری از ۳ پروژه نیمه تمام شهری در کمترین زمان ممکن عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها و خبرنگاران نقش مهمی در آگاهی بخشی مردم و بویژه حقوق شهروندی و مسائل شهری و اجتماعی دارند گفت: از اصحاب رسانه می‌خواهیم این نقش با اهمیت و تاثیرگذار خود را ادامه دهند و مسائل و مشکلات شهری را برای اصلاح امور و رفع مشکلات و در نهایت رضایتمندی مردمی منعکس کنند.

وی اضافه کرد: سرنوشت شهر سرنوشت تک تک شهروندان است و تعامل بین مردم و مسولان می‌تواند در توسعه شهری کمک بزرگی کند و از مردم و شورای اسلامی شهر می‌خواهیم با ارائه راهکار‌ها و برنامه‌های قابل اجرا و در کنار آن حمایت دولت یک شهری با چهره‌ای زیبا و داشتن زیر ساخت‌های مناسب برای مردم فراهم نماییم.

وی یادآور شد: مردم سرابله لایق بهترین کارها و بهره گیری از خدمات مناسب و بهتر در تمام حوزه‌ها هستند و تلاش خود را بکار گرفته‌ام تا با همراهی مردم و کمک‌های بهتر اعتباری و دولتی خدمات در خور شأن این مردم ارائه دهیم.

شهردار سرابله از راه‌اندازی موکب مردمی شهر سرابله در محدوده ورودی غربی این شهر راه اندازی خبر داد و گفت: مردم شهر سرابله با همراهی هیات مذهبی این شهر و شهرداری به زوار اربعین در حین بازگشت در موکب مربوطه خدمات رسانی می‌کنند.

پری‌زاده افزود: با توجه به افزایش حجم زوار از مسیر جاده ایلام – سرابله راه اندازی این موکب می‌تواند خدمات مناسبی جهت رفاه حال زوار ارائه دهد.

موکب مرکزی برگشت زائران اربعین در ورودی بیمارستان امام(ع) سرابله افتتاح گردید

پری‌زاده گفت: موکب مرکزی امام حسین شهر سرابله بعنوان اولین موکب شهرستان که مدت ۱۰سال است درخدمت رسانی جهت برگشت زائران فعالیت دارد همراه نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی است..

وی افزود: در  موکب مرکزی غرفه‌هایی جهت استقبال و پذیرایی از زائرین در سه وعده صبحانه، ناهار و شام دایر شده است.

شهردارسرابله گفت: این موکب باهمکاری شورای شهر، مردم عزیز شهرسرابله وهمچنین همراهی وهمکاری فرماندار و امام جمعه شهرستان راه‌اندازی گردیده است.

شهردارسرابله گفت: شهرداری سرابله برای خدمات رسانی به زائران در همایش معنوی پیاده روی اربعین حسینی آمادگی کامل دارد.