از سوی سازمان حفاظت محیط زیست؛ شرکت گاز استان ایلام بعنوان واحد خدماتی سبز کشور معرفی شد. بمعاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: شرکت گاز استان با مدیریت، آینده نگری و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان داخلی و آخرین یافته های علمی جهان، دور اندیشی و پاسداری از محیط […]

از سوی سازمان حفاظت محیط زیست؛ شرکت گاز استان ایلام بعنوان واحد خدماتی سبز کشور معرفی شد.

شرکت گاز ایلام به‌عنوان واحد خدماتی سبز کشور معرفی شد - شانا


بمعاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: شرکت گاز استان با مدیریت، آینده نگری و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان داخلی و آخرین یافته های علمی جهان، دور اندیشی و پاسداری از محیط زیست را در سرلوحه کاری خود قرار داده است.
ایرج حشمتی طی لوح تقدیری خطاب به مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام افزود: طبق اصل ۵۰ قانون اساسی نسل های امروز و فردا آبادانی و سرافرازی کشورمان را در همه ابعاد و بالأخص محیط زیست سالم و بالنده را مرهون همت انسان های بصیر و غایت اندیشی می دانند که طراوت و زیبایی سرزمین مادری را به کسب منافع مادی و زودگذر ترجیح دهند.
وی با اشاره به اینکه سرزمین عاری از آلایندگی پساب و پسماند باعث عشق ، تنفس، همبستگی و وحدت در بین آیندگان می شود، تصریح کرد: بر اساس رأی کمیته انتخاب صنعت،معدن و خدمات سبز؛ شرکت گاز استان ایلام بعنوان واحد خدماتی سبز کشور انتخاب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از برگزاری دوره های آموزشی به منظور ارتقا دانش و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در این مجموعه خبر داد و گفت: مدیریت مصرف انرژی و جایگزینی انرژی پاک و تجدید پذیر و رعایت الزامات زیست محیطی در اجرای پروژه های مختلف و غیره تنها بخشی از اقدامات این شرکت بوده است.
محمود کشاورز افزود: اجرای بهینه سازی مصرف انرژی در واحد ها ، اصلاح الگوی مصرف و مدیریت بهینه مصرف آب، مدیریت پسماند در راستای کاهش ، استفاده مجدد و بازیافت پسماندها و مدیریت کنترل آلایندگی ها، ایجاد و فضای سبز از دیگر اقدامات شاخص این شرکت در راستای حفظ محیط زیست بوده است.
گفتنی است مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در بیست و چهارمین همایش تقدیر از واحدهای صنعتی و خدماتی سبز کشور که در محل سالن همایش های بین المللی این سازمان برگزار شد، توسط معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مورد تقدیر قرار گرفت و لوح تقدیر دریافت کرد.