حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به منظور بازدید از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن این استان وارد ایلام شد. در این سفر دو روزه، نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از پروژه های طرح نهضت ملی […]

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به منظور بازدید از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن این استان وارد ایلام شد.

در این سفر دو روزه، نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن این استان، با حضور محبی مدیرکل بنیاد مسکن استان ، حجت الاسلام احمدیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان ، معاونین و مدیران شعب شهرستان ها بازدید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد در ادامه سفر با هدف هم اندیشی در راستای تحقق اهداف بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) با حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام دیدار کرد.

رییس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این دیدار با اشاره به عملکرد و دست آورد های بنیاد مسکن گفت: شرایط امروز بنیاد مسکن خیلی متفاوت تر از قبل است و با ایجاد انسجام و همکاری، انجام مأموریت ها به خوبی صورت می گیرد.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار ضمن رضایت از عملکرد بنیاد مسکن ایلام اظهار داشت : اقدامات بنیاد مسکن در استان بسیار امید بخش است.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد در پایان این سفر، در نشستی صمیمی با کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام حضور یافت و عملکرد بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان در تمامی حوزه ها توسط مدیرکل بنیاد مسکن استان تشریح شد.

همچنین در این نشست مشکلات و موضوعات مطرح شده توسط همکاران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.