دیدار شهردار ایلام، رییس و اعضای شورای شهر با فرماندار ایلام به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام در این دیدار طرفین در خصوص مسائل و مشکلات شهری و چگونگی تصویب مصوبات و نحوه اجرای آنان بحث و تبادل نظر کردند. فرماندار ایلام در این دیدار از شهرداری […]

دیدار شهردار ایلام، رییس و اعضای شورای شهر با فرماندار ایلام

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام در این دیدار طرفین در خصوص مسائل و مشکلات شهری و چگونگی تصویب مصوبات و نحوه اجرای آنان بحث و تبادل نظر کردند.

فرماندار ایلام در این دیدار از شهرداری و شورای شهر خواست در سال جدید به سمت پیاده کردن پروژه های عمرانی بروند…

شهردار ایلام، رییس شورای اسلامی شهر و برخی از اعضای شورا نیز اظهارداشتند که بیش از ۴۰ پروژه عمرانی در سال پیش رو جهت عمران و توسعه شهر اجرا خواهند نمود.

دیدار شهردار ایلام با مدیرکل دیوان محاسبات استان برگزار شد.

شفافیت و انضباط مالی محور گفتگوی مهندس مظفری و دکتر اسدزاده

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام صبح امروز افشین مظفری به اتفاق معاونین و مدیران سازمان‌های مربوطه شهرداری به دیدار رضا اسدزاده مدیرکل دیوان محاسبات استان ایلام رفتند تا در یک نشست تخصصی پیرامون برخی مسائل مالی و شفافیت گفتگو کنند.

مدیرکل دیوان محاسبات در این نشست گفت: هدف ما تعامل با ادارات با محوریت قانون است و این تعامل ما تا جایی است‌ که‌ دستگاه مقابل حاضر به همکاری باشد.  شهردار ایلام نیز اظهار داشت: به تمام مدیران و حوزه های مالی و دیگر بخش های مرتبط تاکید کرده ام به روز و شفاف قراردادها و مسائل مالی را تنظیم و گزارش کنند و تعامل لازم را با کارشناسان دیوان داشته باشند زیرا ملاک برای ما قانون است. در این دیدار هر از اعضای حاضر در جلسه به بیان نقطه‌ نظرات و راهکارها پرداختند