در راستای تکریم از خانواده شهدا، سردار غلامی فرمانده دانشگاه افسری امام حسین علیه السلام به اتفاق افشین مظفری شهردار ایلام، دکتر اسدی مدیرکل بنیاد شهید و سلطانی مشاور امور ایثارگران شهردار به دیدار خانواده شهید حشمت سهرابی اولین شهید ایلامی مدافع حرم در تهران رفتند. این دیدار در سالروز شهادت این شهید والامقام یعنی […]

در راستای تکریم از خانواده شهدا، سردار غلامی فرمانده دانشگاه افسری امام حسین علیه السلام به اتفاق افشین مظفری شهردار ایلام، دکتر اسدی مدیرکل بنیاد شهید و سلطانی مشاور امور ایثارگران شهردار به دیدار خانواده شهید حشمت سهرابی اولین شهید ایلامی مدافع حرم در تهران رفتند.

دیدار سردار غلامی و شهردار ایلام با خانواده شهید مدافع حرم



این دیدار در سالروز شهادت این شهید والامقام یعنی دوم تیرماه بنا به قولی که شهردار ایلام جهت تکریم از خانواده این شهید والامقام داده بود در منزل وی در تهران انجام گرفت.

در این دیدار سردار غلامی رییس دانشگاه افسری امام حسین علیه السلام گفت: شهدا در نزد پروردگار عند ربهم یرزقونند و زنده هستند و زنده بودن شهدا به این معنی است که همواره زنده هستند و زنده کننده هم هستند.

سردار سرتیپ پاسدار نعمان غلامی افزود: سیره و روش شهدا الگوی ما هستند و امیدوارم همه ما در لوای سیره و روش شهیدان والامقام به سعادت دنیوی و اخروی برسیم.

در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز ضمن تشکر از شهردار ایلام و همراهان خاطرنشان کرد: شهید والامقام سهرابی با شجاعت و رشادتش درس شهامت و فداکاری را به نسل جدید آموخت و نشان داد که برای دفاع از کیان وطن شربت شهادت باید نوشید.

ایشان همچنین گفت: از مهندس مظفری شهردار ایلام بخاطر تلاش و مساعدت در تحقق برنامه های شهدا و ایثارگران و تکریم و پاسداشت آنان تشکر می کنم زیرا در برگزاری مراسمات و تهیه وساخت تابلوها و تمثال شهدای والامقام شهرداری همیشه پای کار بوده است.

در ادامه نیز افشین مظفری شهردار ایلام خانواده شهید والامقام حشمت سهرابی و صبر و مقاومت همسر و فرزندانش را ستود و ابراز داشت: امنیت و آسایش امروز ما مرهون و مدیون رشادت ها و جان فشانی های شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای گرانقدر مدافع حرم از جمله شهید سهرابی است.

شهردار ایلام افزود: قطعا در برنامه های شهرداری ایلام تجلیل و تکریم از خانواده شهدا سرفصل اقدامات فرهنگی ماست و در شورای نام گذاری بر اساس برنامه ای که داریم اولویت نام گذاری با اسم شهدای گرانقدر است.

مهندس مظفری تصریح کرد: در میان شهدای شاخص ما، نام شهید حشمت سهرابی بعنوان شهید شاخص و اولین شهید مدافع حرم استان ایلام می درخشد و بزودی تمثال نورانی و یا سردیسش در یکی از معابر شهر ایلام تهیه و نصب می گردد.

شهردار ایلام در پایان ضمن قدردانی از حضور شایسته سردار غلامی رییس دانشگاه افسری امام حسین (ع) و مدیرکل بنیاد شهید استان در همراهی جهت حضور در منزل شهید والامقام حشمت سهرابی و دیدار با همسر و فرزندانش گفت: شهدای سرافراز ما چون سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همواره مایه عزت واقتدار و افتخار ما هستند و شور و شوقی که محمد و حسین فرزندان برومند شهید سهرابی در ادامه دادن راهش دارند قابل تحسین و موجب شعف و شادمانی است امیدوارم خداوند متعال به شما خواهر عزیز و گرانقدر که با صبر و استقامت زینبی در تربیت فرزندان برومند خویش کوشیدید سلامتی و سربلندی عطا فرماید.

محمد سلطانی مشاور امور ایثارگران شهردار ایلام نیز ضمن تشکر از خانواده شهید سهرابی گفت: شهرداری ایلام در بزرگداشت نام و یاد شهدا و برگزاری یادبودها و یادواره همواره در کنار سپاه امیرالمومنین (ع) استان و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان انجام وظیفه می کند و نسبت به تکریم خانواده های این شهیدان والامقام اهتمام می ورزد.