در حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیران نفت و گاز غرب کشور 🔹استاندار ایلام با اشاره به اینکه در پتروشیمی دهلران یک هزار و ۴۰۰ مشغول بکار هستند، افزود: ۶ هزار پرسنل در قالب نفت و گاز و حوزه انرژی فعال هستند که تمامی مایحتاج و ملزومات آنان باید از […]

در حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیران نفت و گاز غرب کشور

🔹استاندار ایلام با اشاره به اینکه در پتروشیمی دهلران یک هزار و ۴۰۰ مشغول بکار هستند، افزود: ۶ هزار پرسنل در قالب نفت و گاز و حوزه انرژی فعال هستند که تمامی مایحتاج و ملزومات آنان باید از ایلام خریداری شود.

وی در ادامه خواستار بکارگیری نیروی های بومی در شرکت های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان شد و گفت: نیروی کاری در شرکت های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی باید از نیروی‌های بومی استان باشد مگر تخصص آن در استان موجود نباشد.

دکتر بهرام نیا در ادامه خواستار پرداخت عایدات یک درصد تولیدات سالانه نفت و گاز استان و عمل به مسولیت اجتماعی شرکت های بزرگ در استان شد و گفت: اگر این مهم تحقق یابد می تواند تحول عظیمی در استان ایجاد کند.

وی افزود: بطور مثال اگر تنها یک صورت حساب شرکت های نفتی پاس شود آورده آن برای ایلام حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است که آن می‌تواند خیلی از مشکلات استان از جمله بدهی شهرداری ها به کارگران را حل و فصل کند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به دیدار با وزیر نفت گفت: در دیدار با وزیر خواستار شدیم که به بهداشت و درمان استان توجه ویژه کند و یک بیمارستان در استان ایجاد شود.

وی در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به بازدید روز گذشته از محل پیشنهادی ایجاد پارک پلی پرو پیلن در صالح آباد مهران گفت: از رهاورد های سفر رییس جمهور ابر پروژه پارک پلی پرو پیلین بود که دیروز از این پروژه بازدید شد.

وی افزود: ۹۲ کارخانه در این پارک ایجاد و برای ۴ هزار و ۲۰۰ نفر مستقیم و ۱۰ هزار نفر بصورت غیر مستقیم اشتغالزایی زایی دارد.

دکتر بهرام نیا ادامه داد: هلدینگ خلیج فارس برای این پروژه بزرگ ورود خواهد کرد و اگه مانع فرعی وجود نداشته باشد در آینده نزدیک کار آغاز خواهد شد.

وی با قدردانی از مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: ایشان قبول کردند از صفر تا ۱۰۰ کار را انجام دهند.