مردم ولایتمدار و انقلابی آبدانان با شرکت در یک راهپیمایی باشکوه قرآن سوزی و قداست زدایی توسط اغتشاشگران را محکوم کردند. به گزارش خبرنگار ایرنا، بدنبال تعدی جمعی از افراد هنجارشکن و دین ستیز، مردم شهرستان آبدانان با حضور حماسی خود در یک حرکت بزرگ اعتراضی ضمن محکوم نمودن هتک حرمت به کلام وحی و […]

مردم ولایتمدار و انقلابی آبدانان با شرکت در یک راهپیمایی باشکوه قرآن سوزی و قداست زدایی توسط اغتشاشگران را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بدنبال تعدی جمعی از افراد هنجارشکن و دین ستیز، مردم شهرستان آبدانان با حضور حماسی خود در یک حرکت بزرگ اعتراضی ضمن محکوم نمودن هتک حرمت به کلام وحی و ارزش های الهی توسط اغتشاشگران بار دیگر با آرمان های مقدس حضرت امام (ره) و شهیدان همیشه جاوید تاریخ تجدید پیمان کردند.

مردم باغیرت آبدانان ، این طلایه داران فتح و پیروزی با تاسی از فرامین حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با بزرگداشت یاد شهیدان مظلوم انقلاب اسلامی و کتاب الهی و سیره و سنت پیامبر (ص) با دست نوشته های اعتقادی و شعارهای حماسی ( مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آشوب گر، یاد شهیدان وطن زنده باد، انقلاب اسلامی پاینده باد ، ای رهبر آزاده ، آماده ایم ، آماده – استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی ) تنفر و انزجار همیشگی خود را از استکبار جهانی، فتنه گران دین ستیز و ارتجاع منطقه اعلام کردند.

حضور قشرهای مختلف مردم شهرستان آبدانان در اعلام حمایت از قرآن مجید و اعتقادات دینی و دوری از اقدامات قبیح فتنه گران بسیار پرشور ، باشکوه و چشمگیر بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در این آیین با تجلیل از حضور و حماسه آفرینی های ممتد مردم آبدانان در دوران دفاع مقدس گفت: مردم این شهرستان باتقدیم ۲۲۰ شهید و دهها رزمنده و جانباز در خط مقدم مراتب وفاداری خود را در پاسداری از کیان ایران بزرگ به اثبات رسانده اند. 

سردار جمال شاکرمی با تقبیح هتک حرمت به قرآن کریم و اماکن مذهبی آبدانان افزود: امروز دشمنان اسلام و ملت غیور ایران با تمام توان و تجهیزات مقابل اسلام و سنت رسول خدا ایستاده اند، لذا ضرورت دارد آحاد مردم با اتحاد و اتفاق نظر از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی این آب و خاک مقدس پاسداری کنند.

وی قرآن کریم را هویت و موجودیت ملت ایران دانست و یادآور شد: اقدام بسیار زشت و پلید اغتشاشگران در به آتش کشیدن قرآن مجید و مسجد جامع آبدانان حجت را بر مدیران جامعه و اقشار متدین تمام کرد که باید بدون هیچگونه مماشات و اغماض این افراد دین ستیز را شناسایی و با اشد مجازات با آنان برخورد شود تا عبرتی برای دیگر طاغیان تجاوزگر باشد.

فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام خویشتن داری نیروهای انتظامی‌ و امنیتی مقابل اغتشاشگران را نشانه رافت نظام اسلامی با مردم دانست و اضافه کرد: قدرت قهری نظام جمهوری اسلامی‌ آرامش دشمنان را کیلومترها آنطرف مرزهای کشور به خطر انداخته و اقتدار نظامی ملت بزرگ ما را به رخ قدرت های شیطانی جهان کشانده است.

شاکرمی غیرت و صلابت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را مظهر مقاومت ملت ایران دانست و گفت: از همه مردم شریف شهرستان آبدانان بخصوص پدران و مادران عزیز انتظار داریم نسبت به هدایت فرزندان خود و جلوگیری از پیوستن آنان به سپاه دشمن نهایت تلاش و مشارکت خود را داشته باشند.

ضرورت رافت اسلامی در برخورد با جوانان کم تجربه، برخورد شدید با طراحان و اغتشاشگران، هوشیاری و اتحاد نیروهای انقلابی، ارائه خدمت خالصانه مدیران به مردم و توسعه برنامه های دینی و اجتماعی در مسجد جامع آبدانان از دیگر توصیه های سردار شاکرمی در مراسم حمایت از قران کریم در شهرستان آبدانان بود.

این همایش شورآفرین مردمی از مقابل مسجد جامع آبدانان شروع و در میدان ولیعصر عج) شهر آبدانان پایان یافت.

  • منبع خبر : ایرنا