اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ایلام یکی از دستگاه های تخصصی و مردم دار در خدمت رسانی به ارباب رجوع است. طی سال های اخیر و با مدیریت انقلابی و کار جهادی مهندس حیدریان مدیرکل این اداره شاهد تحول در بخش های مختلف هستیم. این اداره امروز به پیش قراول کار جهادی و […]

اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ایلام یکی از دستگاه های تخصصی و مردم دار در خدمت رسانی به ارباب رجوع است. طی سال های اخیر و با مدیریت انقلابی و کار جهادی مهندس حیدریان مدیرکل این اداره شاهد تحول در بخش های مختلف هستیم. این اداره امروز به پیش قراول کار جهادی و خدمت به مردم شریف ایلام تبدیل شده است و رضایت مندی از خدمات این اداره و کاری انجام شده قابل تقدیر است در این راستا چند خبر کوتاه از این اداره درج شده است:

پیام تبریک مهندس حیدریان به مناسبت هفته دفاع مقدس:

دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست و بیانگر ایستادگی و مقاومت بیدار دلانی است که  هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند. دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد.این هفته در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس، توفیق روز افزون آحاد مردم شریف ایران اسلامی بویژه مردم شهید پرور استان ایلام و کلیه کارکنان ثبتی استان را در پاسداری و ادامه مسیر پرافتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان از خداوند منان مسئلت می نمایم.

حضور در جلسه شورای قضایی استان ایلام

جلسه شورای قضایی استان در محل اداره کل  زندانهای ایلام با حضور حیدریان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان برگزار گردید.در این جلسه مهندس حیدریان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام گفت:  تکریم ارباب رجوع ، مبارزه بدون مماشات با فساد درون و برون قوه قضاییه ، نظم و انضباط اداری ، رعایت پروتکل های ستاد ملی پیشگیری از کرونا ، تحقق شعار سال در خصوص جهش تولید ، نظارت و بازرسی های کیفی و به موقع و رعایت حقوق عامه از مهمترین اهداف اداره کل ثبت می باشد

وی اضافه کرد  کلیه کارکنان ثبتی استانی در جهت پوشاندن جامه عمل به اهداف مذکور تلاش می کنند.

در این جلسه طی یک مراسم ۱۶  نفر از زندانیان محکوم مالی آزاد شدند و به جمع خانواده ی خود بازگشتند.

برگزاری آزمون دفتریاری

آزمون دفتریاری در مورخ جمعه ۲۶ شهریور در  محل اداره کل ثبت اسناد و املاک ایلام برگزار گردید و  حیدریان مدیرکل ثبت استان ، معاون اسناد ، رییس حفاظت و اطلاعات و رییس کانون سردفتران استان  با حضور در  محل آزمون  در جریان امور قرار گرفتند.مطابق مواد ۳ و ۵ آیین نامه دفاتر اسناد رسمی ، شرکت کنندگان در این آزمون پس از معرفی توسط سردفتران اسناد رسمی در صورت قبولی نهایی بعنوان دفتریار اسناد رسمی مشغول بکار خواهند شد

جلسه هم اندیشی مهندس حیدریان مدیرکل ثبت استان با رییس و کارشناسان اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری در محل اداره کل ثبت استان برگزار گردید.

در این جلسه حیدریان مدیرکل ثبت استان ضمن تقدیر از کلیه کارشناسان ثبت شرکتها گفت در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بنام تولید ، پشتیبانی ها ، مانع زادیی ها مزین شده تمامی کارکنان اداره ثبت شرکتها باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که با انجام به موقع و سریع اموارات متقاضیان در تحقق شعار سال نقش آفرینی کنند.در ادامه این جلسه رییس و کارشناسان اداره ثبت شرکتها ضمن بیان برخی مشکلات ابراز امیدواری کردند که با همت مضاعف تر در مسیر اجرای فرامین سازمان و دستورات محوله تلاش کنند.

بازدید از پروژه در حال ساخن اداره شهرستان سیروان

مهندس حیدریان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بهمراه رییس حفاظت و اطلاعات و معاونت اداری مالی از پروژه در حال ساخت ثبت شهرستان سیروان بازدید بعمل آوردند.در این دیدار حیدریان ضمن ارائه پیشنهادات لازم به پیمانکاران پروژه از آنها خواست با سرعت بخشیدن به کار انشالله تا پایان سال جاری پروژه مذکور تکمیل و مردم شریف شهرستان سیروان امورات ثبتی خود را در محل و با کمترین هرینه مالی و زمانی انجام دهند.