ایلام نو  / انتظار هم همین بود چون ما هر چە داریم از شهدا داریم و بە برکت خون شهدا. انتظار هم همین بود کە نمایندەی ولی‌‌فقیە همچون امام و مقتدای خود، مسیریاب واقعی و مرکز ثقل امور را فقط مزار شهدا بداند، آن هم مزار گمنام‌ترن و مظلوم‌ترین‌هایشان را کە “زیارتگە رندان جهان خواهد […]

ایلام نو  / انتظار هم همین بود چون ما هر چە داریم از شهدا داریم و بە برکت خون شهدا.

انتظار هم همین بود کە نمایندەی ولی‌‌فقیە همچون امام و مقتدای خود، مسیریاب واقعی و مرکز ثقل امور را فقط مزار شهدا بداند، آن هم مزار گمنام‌ترن و مظلوم‌ترین‌هایشان را کە “زیارتگە رندان جهان خواهد شد.”

انتظار هم همین است کە محل چنین اتمام حجتی را مزار شهدا انتخاب کند تا آن شاهدان همیشە زندە را بە شهادت بگیرد کە در ابتدا بر سر معاملەچیان، نهیب زدە است.

انتظار هم همین است کە در ابتدای ماە رجب و بە رسم عماریون، بە ندای تاریخی “این عمار؟” لبیک بگوید تا ایلامیان بدانند کە پس از حضرت آیت‌اللە حیدری، مجتهد ایلامی “رە”، همەی روحانیون ایلامی، آمادگی پوشیدن لباس هر رزمی را در جبهەی ایلام کە همیشه معطر بە خون شهدای نظامی و غیرنظامی خواهد ماند، را دارند و همیشە غریو و حنجرەی پر از فریاد مرحوم شیخ تعمیرکاری “رە” را در گلو دارند.

شرط بلاغت هم همین است کە فرزند نهج‌البلاغە، چنین علی‌وار، اتمام حجت کند کە خوارجی جدید بە وجود نیاید.

رسم بزرگی این است کە امام جمعە بە عنوان بزرگتر استان راە را بنماید و دفتر شورای نگهبان در استان از اعمال نظارت و قانون کوتاە نیاید و تغافل نکند.

شرط عقل این است کە برخی نمایندگان استان  که  در عزل و نصب‌ها دخالت داشتەاند، از این راە ناصواب و ناثواب‌تر برگردند و بە جای نان بە قرض دادن و معاملە‌چیگری بە وظایف خود بپردازند.

کوتاەسخن اینکە “انصاف” این است، استاندار ایلام نیز، راە درست را برگزیند و “سیاست”  را عین “دیانت” اجرا کند و بس و از وارد شدن بە فضای  انتصاب افراد  با نظر نمایندگان مجلس بپرهیزد.

“غرب آنلاین” بە عنوان دیدەی بیدار مردم، “اتاق شفافیت در انتصابات” را با انعکاس دادن کوچکترین شائبەها و کمترین شنیدەها در راستای فرمایشات امام جمعەی محبوب ایلام، ایجاد خواهد کرد ۆ آمادەی انعکاس نظرات شما عزیزان است.

  • نویسنده : حیدر داودی
  • منبع خبر : ایلام نو