مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از تحقق ۳۷ درصدی اهداف کمی مصوب این شرکت در زمینه نصب انشعابات جدید مناطق روستایی استان در سه ماهه اول سال‌جاری خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ محمود کشاورز به تحقق اهداف کمی این شرکت در زمینه نصب انشعابات جدید اشاره کرد و افزود: در […]

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از تحقق ۳۷ درصدی اهداف کمی مصوب این شرکت در زمینه نصب انشعابات جدید مناطق روستایی استان در سه ماهه اول سال‌جاری خبر داد.

کشاورز خبر داد: روابط‌عمومی شرکت گاز استان ایلام حائز رتبه برتر شد - پایگاه  خبری تحلیلی پویا خبر

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ محمود کشاورز به تحقق اهداف کمی این شرکت در زمینه نصب انشعابات جدید اشاره کرد و افزود: در سه ماهه نخست امسال در حوزه نصب انشعابات جدید در شهرها ۱۶ درصد، نصب انشعابات جدید روستایی ۳۷ درصد و صنایع ۳۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

وی اظهار داشت: شرکت گاز استان در زمینه‌های مختلف گازرسانی تلاش خود را دوچندان کرده تا عدالت در توزیع متوازن امکانات در مناطق شهری، روستایی و صنایع ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: در سه ماهه اول سال‌جاری در حوزه نصب انشعابات (علمک) شهری، نصب تعداد یکهزار مورد برای شرکت گاز استان ایلام مصوب و ابلاغ شده بود که خوشبختانه با تلاش همکاران در شرکت گاز استان، ۱۶۰ انشعاب در مناطق مختلف شهری استان نصب شد که تحقق ۱۶ درصدی اهداف کمی نسبت به تعداد مصوب ابلاغی را در این حوزه نشان می‌دهد.

کشاورز با اشاره به اینکه در حوزه نصب انشعابات صنعتی استان، تعداد ۵۰ مورد مصوب و ابلاغ شده است، گفت: در این راستا تعداد ۱۵ مورد انشعاب جدید برای واحدهای صنعتی در اقصی‌نقاط استان اجرا و نصب شده که نشان می‌دهد عملکرد شرکت گاز استان نسبت به اهداف مصوب،۳۰ درصد محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تاکید کرد: برای نصب انشعابات جدید در حوزه روستایی استان نیز، تعداد یک هزار انشعاب مصوب و ابلاغی از سوی شرکت ملّی گاز بوده‌است که در این راستا با نصب ۳۶۷ انشعاب در مناطق روستایی استان، عملکرد شرکت گاز استان از تحقق ۳۷درصدی اهداف کمی نسبت به برنامه مصوب خبر می دهد.

کشاورز با بیان اینکه شرکت گاز استان ایلام با تلاش و کوشش قابل تقدیر در حال خدمت رسانی به آحاد مختلف جامعه و محرومیت زدایی است،افزود: گازرسانی به مناطق محروم از مولفه‌های اصلی توسعه پایدار روستایی است و روند پروژه‌های گازرسانی به یک درصد جمعیت باقیمانده روستایی استان که از مناطق کمتر توسعه یافته و صعب العبور می‌باشند، در سال آینده بسته خواهد شد.

وی به گازرسانی به مناطق محروم استان نیز اشاره و تصریح کرد: به منظور محرومیت‌زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته روستایی استان و توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق و همچنین خدمات‌دهی به صنایع موجود و توسعه و گسترش صنایع جدید در راستای ایجاد اشتغال پایدار، اقدامات قابل قبولی توسط شرکت گاز استان ایلام انجام شده است.