نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: شکوفایی و پویایی بخش صنعت به کاهش درصد بیکاری استان را کاهش خواهد داد و همه باید برای تحقق این مهم هم افزایی کنند.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: شکوفایی و پویایی بخش صنعت به کاهش درصد بیکاری استان را کاهش خواهد داد و همه باید برای تحقق این مهم هم افزایی کنند.

دکتر “سارا فلاحی” در بازدید از شهرک صنعتی ایوان، اظهار کرد: رونق بخشی به واحدهای راکد و غیرفعال استان، تامین مواد اولیه با قیمت مناسب، تولید محصولات با رویکرد صادرات و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی از مهمترین دغدغه های مسوولان استان برای پیشرفت بخش صنعت است.

وی گفت: امید است با شکوفایی و پویایی بخش صنعت بتوان درصد بیکاری استان را کاهش و شرایط اشتغالزایی برای جوانان جویای کار فراهم شود.
اقبال اسماعیلی،  مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ایلام نیز در این بازدید گفت: تلاش شرکت شهرکهای صنعتی استان این است که با تامین زیر ساخت های مناسب جهت استقرار واحد های صنعتی با همراهی و حمایت مدیریت ارشد استان و نماینده محترم و مدیریت جهادی، مشکلات، تنگناهای و کمبودهای بخش صنعت بویژه در شهرک های صنعتی را مرتفع و به رونق و توسعه در این بخش کمک کند.
وی ادامه داد: مشکل تامین برق کارخانه نورد فولاد ایوان تا بهمن ماه سال جاری با حمایت استاندار و شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام حل می گردد.
اسماعیلی با بیان اینکه در شهرک صنعتی ایوان ۳۲  قرارداد منعقد شده است، خاطرنشان کرد: بیشتر واحدهای غیر فعال در این شهرک صنعتی مشکل سرمایه دارند.
 دکتر فلاحی نماینده مجلس شورای اسلامی، مهندس سبزی فرماندار شهرستان ایوان، مهندس اسماعیلی مدیرعامل و معاونین شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام از خط تولید محصولات واحد صنعتی نورد ایوان غرب تولید کننده انواع میلگرد و روند پیشرفت طرح صنعتی فولاد زاگرس و سایر واحد های تولیدی در این شهرک صنعتی هم بازدید کردند.

  • منبع خبر : ایسنا