ایلام نو / نگذارید سر کارکنان کشتارگاە ایلام ببرند و آنها را سلاخی کنند. خدای متعال  بارها بە پیامبرش تاکید می‌کند:”فذکر انما انت مذکر/ یادآوری کن کە تو فقط یک یادآوری کنندەای” ایها الناس، چند وقت پیش تعدادی از پرسنل مظلوم و بی‌کس  کشتارگاه صنعتی ایلام  درب استانداری ایلام  تجمع کرده و  عنوان  کردند  کە […]



ایلام نو / نگذارید سر کارکنان کشتارگاە ایلام ببرند و آنها را سلاخی کنند. خدای متعال  بارها بە پیامبرش تاکید می‌کند:”فذکر انما انت مذکر/ یادآوری کن کە تو فقط یک یادآوری کنندەای”

کارکنان کشتارگاه صنعتی ایلام تجمع کردند



ایها الناس، چند وقت پیش تعدادی از پرسنل مظلوم و بی‌کس  کشتارگاه صنعتی ایلام  درب استانداری ایلام  تجمع کرده و  عنوان  کردند  کە ۹ ماه است حقوق دریافت نکرده و دو سال هم بیمه آنها پرداخت نشده است. چرا صدای این کارگران شنیده نمی شود.

کشتارگاه صنعتی ایلام با ظرفیت روزانه ۱۰۰۰ راس دام سبک و ۱۰۰ راس دام سنگین حال و روز خوشی ندارد و‌ این مدرنترین و بزرگترین کشتارگاه غرب کشور ماه هاست تعطیل و سرمایه ملی و‌ مردمی ایلامیان به تاراج رفته است.

در این راستا با پیگیری مجدانەی نهادهای مختلف و در جهت احقاق حقوق عامە بهرەبردار این مجموعە خلع ید می شود  ولی متاسفانه با نظر سازمان خصوصی‌سازی  کە عدەای بە آن “سازمان اختصاصی سازی” لقب دادەاند، خلع ید وی کنسل می‌شود.

بازهم چند وقت  پیش در جلسه‌ای  “کمیته اقدام”  کە با  حضور استاندار ایلام و سایر مسئولان برگزار شد همه اعضای جلسه  به اتفاق اراء  خواستار  برخورد و خلاء  ید مدیران این مجموعه شده و هم اکنون ظاهرا این‌پرونده در معاونت حقوقی  سازمان خصوصی سازی در جریان است.

متاسفانه در سال ۹۵ با ۱۹ و نیم میلیارد تومان این مجموعه  که بزرگترین  و مدرنترین کشتارگاه صنعتی پهنه غرب کشور است و قرار بود تامین کنندە گوشت  همه استان های غرب کشور باشد  واگذار می شود و از آن زمان تاکنون فقط ۵۰۰ میلیون تومان توسط مدیران این مجموعه قسط پرداخت شده است.
دقت کنید  نه تنها آن را احیا نکردند بلکه حتی توان پرداخت اقساط ناچیز آن را هم نداشتند.

بە نظر می‌رسد مجموعەی مدیریت ارشد استان بە هر شکل ممکن با راهکارهای زیر و یا مشابە آن می‌تواند اعتماد عمومی بە فعالسازی و اصل خصوصی‌سازی را بە این مجموعە برگردانند و بە تاکید رهبری معظم انقلاب در ابتدای سال و از محل کار درست این واحد صنعتی، باعث رونق تولید و مهار تورم در استان شوند.

راهکارها:

  گماشتن مدیر و هیات مدیرەای کارکشتە و خارج از روابط فامیلی و البتە حمایت مالی و تسهیلاتی  بعد از خلا ید مدیران ناتوان و قلدر و پارتی کلفت این مجموعه.

بە کار بردن مکانیسم های پیش‌خرید

-اعطای امتیاز برای صادرات بخشی از تولیدات بە عراق و ارزآوری

خلع ید و بازگرداندن این مهم بە بیت‌المال بە دلیل ترک فعل توسط دستگاه قضایی در استان.

ما شاهدیم دولت و کمیته اقدام و در راس ان استاندار ایلام  به اتفاق به خلا ید مدیران این مجموعه رای داده اند .
متاسفانه پارتی بازی و رانت بازی در سازمان خصوصی سازی بی داد می کند و بیم ان می رود علیرغم این همه جفا در حق مردم ایلام و بر باد رفتن سرمایه استان باز هم شاهد حمایت بی جا و رانتی سازمان خصوصی سازی از مدیران فعلی این مجموعه  باشیم لذا می طلب دستگاه قضایی در استان که همیشه حامی مردم و بیت المال است نسبت به بحث خلا ید و برگرداندن حقوق از دست رفته بیت المال  ورود جدی داشته باشند