ایلام نو / در حالی که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام ۱۷۰۰ مهندس دارای صلاحیت با پایه های ۳، ۲، ۱ و ارشد می باشد که متخصص در حوزه ساخت و ساز هستند و اکثرا از بهترین دانشگاه‌های کشور فارغ‌التحصیل شده‌اند. برخی خبرها حاکیست که متاسفانه شورای تامین مسکن استان ایلام برای طراحی ساختمان […]

ایلام نو / در حالی که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام ۱۷۰۰ مهندس دارای صلاحیت با پایه های ۳، ۲، ۱ و ارشد می باشد که متخصص در حوزه ساخت و ساز هستند و اکثرا از بهترین دانشگاه‌های کشور فارغ‌التحصیل شده‌اند. برخی خبرها حاکیست که متاسفانه شورای تامین مسکن استان ایلام برای طراحی ساختمان های مسکن ملی که حجم گسترده‌ای از ساخت و سازهای استان هستند پیشنهاد داده اند که  طراحی ساختمان های مذکور توسط مشاورین تهرانی انجام شود.

فارغ از اینکه انجام این کار خلاف قانون مصوب مجلس شورای اسلامی است و قابل پیگیری، این مدیران لازم است بجای خدمت به  مشاورین غیر بومی  که در تهران و بهترین شرایط و امکانات زندگی می کنند کمی هم به فکر سفره مهندسین استان محرم ایلام باشند.

خدمتی انجام نمی دهید هیچ!!!! حداقل سفره مهندسین استان را کوچکتر نکنید ما را به خیر شما امیدی نیست لطفا لطفا شر مرسانید!!