مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور، امینی معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آبفای کشور، بهرام نیا استاندار ایلام، پرویز ناصری مدیرعامل آبفای استان و جمعی از مدیران صنعت آب و برق استان از قرارگاه اربعین و زیرساخت های احداث شده توسط شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در مهران و پایانه مرزی بازدید کردند. اتابک […]

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور، امینی معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آبفای کشور، بهرام نیا استاندار ایلام، پرویز ناصری مدیرعامل آبفای استان و جمعی از مدیران صنعت آب و برق استان از قرارگاه اربعین و زیرساخت های احداث شده توسط شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در مهران و پایانه مرزی بازدید کردند.

بازدید مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور از قرارگاه اربعین پایانه مرزی مهران

اتابک جعفری در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از تلاشهای جهادی مجموعه آبفای استان در راستای تسهیل سفر زائرین اربعین، گفت: شرکت آب و فاضلاب بعنوان یک شرکت خدمات رسان در تمامی مقاطع در شرایط سخت کاری نسبت به انجام وظایف خود واقف بوده و از هیچگونه تلاشی دریغ نمی کند.

وی افزود: در حوزه آب و فاضلاب در پایانه مرزی، مدیریت و برنامه ریزی جدی اتفاق افتاده که امروز شاهد این تغییر محسوس و این حجم از ارائه خدمات به زوار هستیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تاکید بر اینکه تمامی مواکب و تاسیسات موجود در مهران به آب پایدار دسترسی دارند، تصریح کرد: اکیپ های کنترل کیفی صنعت آب و فاضلاب نیز با حضور خود بر کیفیت آب توزیع شده از شبکه و تانکرها، نظارت لازم را دارند.

جعفری به خدمت رسانی شرکت آب و فاضلاب کشور در شهرهای زیارتی عراق نیز اشاره کرد و گفت: در شهر کربلا شرکت آب و فاضلاب استان تهران مسئولیت خدمات رسانی را برعهده دارد و اقداماتی شامل ایجاد انشعاب های کافی و مناسب برای مواکب و مراکزی که نیاز آبی دارند، ایجاد ۱۰۰۰ دوش حمام، تامین آب سرویس های بهداشتی، کمک رسانی در توزیع آب بسته بندی شده و انتقال تانکرهای سیار به شهرهای زیارتی را پیش بینی کرده ایم.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان ایلام نیز در جریان این بازدید با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام گرفته برای تأمین آب پایدار و خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی گفت: با حمایت های شرکت مهندسی آبفای کشور، پیگیری ‌های استاندار جهادی ایلام و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، شرکت آب و فاضلاب استان با تمهیدات و اقدامات پیش بینی شده در همه حال آماده بوده و در حال خدمت رسانی می باشد تا مردم عزیز بدون هیچگونه دغدغه‌ای به امر زیارت بپردازند.

پرویز ناصری با تاکید بر اینکه برای تامین آب شرب پایدار زوار اربعین از ۹ شهرستان استان تا مرز مهران، برنامه ریزی ها و اقدامات لازم صورت گرفته است، اظهار داشت: تأمین آب شرب موکب های سطح استان از اولین نقاط ورودی به استان تا مرز بین المللی مهران با استفاده از مخازن و خطوط انتقال و همچنین استفاده از تانکرهای آبرسانی سیار، تأمین آب سرویس های بهداشتی، تامین آب محل اسکان موقت (زائرین) ۱۰۰ هزار نفری پارک جنگلی چقاسبز ایلام، نصب آب سردکن های مسیر و پایانه برکت، نصب دستگاه کلرزنی در محل قرارگاه اربعین پایانه مرزی وزارت نیرو، استقرار دستگاه یخ پولکی به مقدار ۵ تن در شبانه روز، ساخت مخازن، احداث خطوط انتقال آب و فاضلاب و احداث سپتیک فاضلاب پایانه مرزی مهران تنها گوشه ای از عملکرد جهادی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام است که از سال گذشته تا کنون به منصه ظهور و بروز رسیده اند.

مدیر عامل ابفای استان ایلام با تقدیر از حضور فعال شرکت های آبفای استان های معین، اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری و دولت کار و کرامت شاهد استقبال مردم همیشه در صحنه از کنگره عظیم اربعین هستیم.

لازم به ذکر است، بازدید از سپتیک فاضلاب و خطوط انتقال، نصب دستگاه کلرزنی در محل قرارگاه اربعین پایانه، سیلوهای دپو آب معدنی و از دیگر برنامه های این بازدید بود.