به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: انقلاب اسلامی بزرگ ترین سرمایه ای است که در زمان ائمه اطهار علیهم‌السلام محقق نشد ولی ملت ایران امروز به برکت انقلاب شاهد برقراری احکام اسلامی بوده هرچند هنوز با ایجاد تمدن اسلامی فاصله داریم. وی […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: انقلاب اسلامی بزرگ ترین سرمایه ای است که در زمان ائمه اطهار علیهم‌السلام محقق نشد ولی ملت ایران امروز به برکت انقلاب شاهد برقراری احکام اسلامی بوده هرچند هنوز با ایجاد تمدن اسلامی فاصله داریم.

وی افزود: این شرایط نافی وجود مشکلات در کشور نیست و همه به مسایلی همچون بیکاری ، تورم و گرانی واقفیم، ولی بدون شک این مشکلات در سایه همدلی ملی برطرف خواهد شد.

خطیب جمعه ایلام یادآور شد: امروز جایی در دنیا وجود ندارد که با مشکلات اقتصادی روبرو نباشد، در لندن پایتخت انگلستان حدود ۱۰۰ هزار کارتن خواب وجود دارد که تصاویر آن قابل مشاهده است ، کسانیکه مشکلات ایران را برجسته می کنند، شرایط کشورهای به ظاهر توسعه یافته را نیز ببینند.

حجت الاسلام کریمی تبار از قشر نوجوان و جوان که انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده اند، خواست با مطالعه شرایط آن زمان و مقایسه آن با اکنون قدردان نظام اسلامی باشند.

وی با اشاره به اینکه جاسوسی و مزدوری برای دشمنان از منفورترین اعمال در نزد ملت ایران است ، تاکید کرد: کسانیکه آمبولانس و ماشین آتش نشانی را آتش زده و پلیس حافظ امنیت را به آتش می کشند و تصاویر آنرا برای رسانه های بیگانه ارسال می کنند از منفورترین افراد در پیشگاه ملت ایران هستند.

امام جمعه ایلام اظهار داشت: درخت تناور انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته چنان مستحکم شده است که ممکن است در این اغتشاشات تعدادی از برگ های آن بریزد، ولی نه تنها به شاخه ها آسیبی نمی رساند، بلکه ریشه انقلاب به هیچ وجه در دسترس معاندان داخلی و خارجی قرار نمی گیرد.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به شعار زن ، زندگی ، آزادی گفت: نوجوانان و جوانان سرنوشت شوم زنانی که ابتدای انقلاب به حزب کومله پیوستند و امروز تعدادی از آنها در برخی کشورها در کاباره ها حضور ذلت باری دارند، مورد عبرت قرار دهند.

وی اضافه کرد: امروز اعضای سازمان منافقین به مرحله ای از فلاکت رسیده اند که در فاصله ۳۳۰۰ کیلومتری مرزهای ایران اسلامی در کشور آلبانی مشغول ترغیب جوانان و نوجوانان به اغتشاشات شده اند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: روزگاری در دوران دفاع مقدس حتی توان تامین سیم خاردار را نداشتیم، ولی امروز ۲۰ کشور در صف خرید پهپادهای کشورمان هستند.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: سال ۵۷ حدود ۱۷۵۰ پزشک عمومی هندی ، فیلیپینی و پاکستانی در کشورمان حضور داشتند ولی امروز روزانه حدود ۵۰۰ بیمار از کشورهای همسایه و حتی اروپایی برای درمان و جراحی به ایران سفر می کنند که مایه مباهات است.

وی افزود: البته بیان این افتخارات باعث نمی شود مشکلات بیکاری ، تورم و گرانی را نبینیم، مردم انتظار دارند به این مسائل به صورت ریشه ای پرداخته شود و مدیران با جدیت بیشتری آنها را دنبال کنند.

  • منبع خبر : ایرنا ایلام