حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار کرد: تلاش و هدف دشمن کاهش مشارکت مردم و برپایی مجلسی ضعیف با کمترین آرا است در حالی که تمام مسئولان ارشد کشور و استانی مستقیم یا غیرمستقیم انتخاب شده خود مردم هستند و واجدان رای باید با انتخاب آگاهانه […]

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار کرد: تلاش و هدف دشمن کاهش مشارکت مردم و برپایی مجلسی ضعیف با کمترین آرا است در حالی که تمام مسئولان ارشد کشور و استانی مستقیم یا غیرمستقیم انتخاب شده خود مردم هستند و واجدان رای باید با انتخاب آگاهانه افراد لایق را برگزینند.

وی افزود: انتخابات مجلس خبرگان رهبری از اهمیت زیادی برخودار است و در این دوره تعدد نامزدهای حضور در مجلس خبرگان رهبری بر غنای آن افزوده است و البته باید رقابت ستادهای انتخاباتی نامزدهای مجلس شورای خبرگان رهبری و هواداران آنها باید الگویی عملی برای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باشند.

حجت الاسلام کریمی تبار خاطرنشان کرد: مردم نامزدها را در زمینه های مختلف از جمله تعهد، تقوا، نوع زندگی شخصی، سابقه و پیشینه خدمت رسانی به جامعه، تخصص، مردم داری، وابستگی جناحی و حزبی، چینش حلقه ها و هسته های اصلی مشاوران بسنجند و نامزدی از جنس توده مردم را انتخاب کنند.

خطیب نماز جمعه ایلام راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن را مقدمه ای برای انتخابات پیش رو دانست و گفت: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، امیدها را برای حضور حداکثری و آگاهانه واجدان رای در انتخابات یازدهم اسفندماه روشن کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه انتخابات در ایران با رای آزادانه توده مردم برگزار می شود و در دنیا جمهوری اسلامی آزاد و مردمی ترین انتخابات، مجلس و نظام را دارد، گفت: امسال حماسه حضور مردم در ۲۲ بهمن پرشور و کم نظیر و برای دوستان امیدوارکننده و برای دشمنان دردآور بود.

وی افزود: حضور مردم در صحنه های حساس موجب یاری از دین خداوند و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی با هدف تعالی دین مبین اسلام است و خداوند نیز این مردم را در همه برهه های حساس نصرت و یاری می کند.

وی تاکید کرد: انقلاب مردمی ایران اسلامی در دنیا بی‌مانند است و هیچ انقلابی مثل نظام جمهوری اسلامی ایران اینگونه با پشتوانه اقشار مختلف مردم به حرکت مستمر خود ادامه نداده و در مسیر شعارهای ابتدای انقلاب تاکنون هیچ خللی ایجاد نشده است.

انقلاب اسلامی با حضور مستمر مردم در صحنه های مختلف به راه خود ادامه می دهد

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: مردم از آنجا که انقلاب اسلامی ایران را متعلق به خود می دانند، همواره در صحنه های حساس پای کار بوده و برای نهضت خود هزینه های گزافی داده اند و همچنان یاری گر دین خداوند هستند.

وی تاکید کرد: حضور آگاهانه مردم در صحنه های مهم و تاثیرگذار با وجود مشکلات عدیده، بیانگر پایبندی آنها به آرمان های انقلاب اسلامی و تلاش برای تحقق حداکثری اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام افزود: مردم ایران ثابت کرده اند که با اتحاد و همبستگی خود توان چیرگی بر مشکلات و موانع را دارند و از سختی ها به سلامت عبور می کنند و عظمت حضور گسترده مردم تامین کننده امنیت پایدار ایران اسلامی در داخل و خارج از کشور است و این حضور یکپارچه و خودجوش مردمی، تصور و توان هرگونه تحرکی بر علیه ایران را از دشمن گرفته است.

خطیب نماز جمعه ایلام ادامه داد: مردم ایران با قیام تاریخی خود و استقامت در برابر ناملایمات زمینه ساز ظهور حضرت مهدی موعود (عج) شده اند و پرچم عدالت خواهی و مبارزه با ظلم را در اقصی نقاط عالم برافراشته اند و با سربازگیری برای آن حضرت، هر روز به جمعیت مسلمانان افزوده می شود.

وی به جوانان و نوجوانان توصیه کرد: باید شناخت خود در مورد امام زمان (عج) و معرفت افزایی در خصوص آخرین منجی خداوند را افزایش دهند و در زمینه سازی ظهور حضرتش گام بردارند.

حجت الاسلام کریمی تبار با دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اشتغال زایی و سرمایه گداری در استان، خاطرنشان کرد: ایلام ظرفیت های کلانی در زمینه سرمایه گذاری دارد و جوانان جویای شغل نیز باید برای کسب درآمد مهارت های فنی و آموزشی را فراگیرند چرا که جوانان نقشی مهم و موثر در پیش برندگی و رشد جامعه دارند و با تلاش خود می توانند برای کشور افتخارآفرین باشند.

  • منبع خبر : ایرنا