در پی انتشار توصیەنامەای از سوی افکار عمومی خطاب بە دکتر صبور مدیر درمان تامین اجتماعی که برخی افراد اصلاح طلب خود را دستیار ویژه ایشان معرفی کرده و به دنبال پست گرفتن در این اداره هستند موج موافق این انتقاد در میان فعالان سیاسی اصیل و همچنین کارکنان خدوم تامین اجتماعی ایلام بە راە […]

در پی انتشار توصیەنامەای از سوی افکار عمومی خطاب بە دکتر صبور مدیر درمان تامین اجتماعی که برخی افراد اصلاح طلب خود را دستیار ویژه ایشان معرفی کرده و به دنبال پست گرفتن در این اداره هستند موج موافق این انتقاد در میان فعالان سیاسی اصیل و همچنین کارکنان خدوم تامین اجتماعی ایلام بە راە افتاد.

برخی از سیاسیون اصیل اصلاح‌طلب نیز این انتقال نظر افکار عمومی از سوی “غرب‌آنلاین” را تایید کردند و از پریدن برخی افراد اصلاح‌طلب بر روی شاخەهای اصولگرایی برای دریافت پست اداری و ماهی چند میلیون تومان ناقابل انتقاد کردند.
اصلاح‌طلبان اصیل این رفتار اصلاح‌طلب‌نمایان را مصداق رژەهای بی‌هدف سرباز صفرهای در حال آموزش و رفتاری کاملا غیرحرفەای و غیرسیاسی و مصداق بەچپ‌چپ کردن و بە راست راست کردن های پیاپی پادگانی دانستند و یادآور شدند کە این تنظیم کردن های گهگاە، برگشتن بە تنظیمات کارخانە را تضمین نمی‌کند.

اما در این میان عدەی قلیلی از اصلاح‌طلب‌نمایان نیز کە همانند گروە فشار عمل می کنند و علیرغم رایزنی های پشت‌پردە و حشر و نشو با برخی اصولگرانمایان و زد و بندهای خاص ناشیانە، سعی در تخطئەی این موضوع داشتند.
آنان همانند دن‌کیشوت های متوهم کە آسیابهای سودمند را غولهایی بی‌‌شاخ و دم می‌دیدند برای مطرح کردن خود، سعی در قهرمان‌بازی دارند و برای جلب کف و سوت و هورای کوتولەهای سیاسی حزب باد مورد حمایت خود کە همانند دستیار دن‌کیشوت سوار بر خر خود لنگان لنگان بە تقلید از قهرمان پوشالی خود بە سوی آسیابها یا همان دیوهای فرضی خود حملە می‌کنند غافل از اینگە مردم همە چیز را می‌فهمند حتی بهتر از ما.

مردم این رفتارهای غیرحرفەای را برنمی‌تابند کارمند باشید و به عنوان دن‌کیشوت رسانەای فشار بیاورد کە پست بگیرد در حالیکە در دل و فکر خود “رفتار انقلابی، سادەزیستی، گفتمان عدالت‌محور دولت و … ” را قبول ندارد.
بە این دن‌کیشوت های متوهم از طرف همەی انانی کە با هر خط و مشی سیاسی الفبای سیاست را می‌فهمند و بە اصول اولیەی آن پای‌بندند هشدار می‌دهیم‌ کە “وسط‌باز” بودن را و شب دزد قافلە بودن و روز صوفی خانقاە بودن را کنار بزنند کە مردم سال هاست بە “خرس وسطی”ها کە در بازی‌های کودکانەی خود غرقند “نە” گفتەاند و این سیاست‌های ماکیاولی و توجیە رسیدن بە هدف کە ماهی چند میلیون تومان در ماە و اشغال یک پست است را محکوم کردەاند و بە جای آن سیاستی را برگزیدەاند کە عین دیانت و مبتنی بر اخلاق است نە تفکر فروشی برای چندرغاز حقوق بیشتر. نمی شود شب تخریب چی رییس جمهور و دولت باشید و صبح دنبال پست گرفتن از همان دولت.
-امیدواریم بفهمند کە مردم خیلی وقت است کە این موضوعات را می‌فهمند و انان کە نمی‌فهمند خود همین دودوزەبازان هستند نە مردم.