رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر ایلام در گفتگو با  ایلام نو گفت: بیس و ریل گذاری عملکرد شهرداری توسط شورای شهر طراحی و پایه گذاری می شود. بر این اساس عملکرد شهرداری برآمده از طراحی شورا است اعتراف میکنم ریل گذاری شورا در سال جاری ضعیف و قابل قبول نبوده و بخش بزرگی […]

 رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر ایلام در گفتگو با  ایلام نو گفت: بیس و ریل گذاری عملکرد شهرداری توسط شورای شهر طراحی و پایه گذاری می شود. بر این اساس عملکرد شهرداری برآمده از طراحی شورا است اعتراف میکنم ریل گذاری شورا در سال جاری ضعیف و قابل قبول نبوده و بخش بزرگی از مشکلات شهر ایلام و شهرداری مربوط به برنامه ریزی و بودجه بندی ضعیف شورای شهر است.

یونس درویشی اضافه کرد: طراحی یک برنامه مدون و عملیاتی و اجرایی برای سال جاری شهرداری حق و خواسته مردم است و شورای شهر باید این‌مهم را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی بیان کرد: هیچ طرح و پروژه چشم گیری در برنامه تدوین شده شورا برای شهرداری در سال جاری دیده نشده و طبیعتا نباید انتظار انجام کارهای بزرگ داشته باشیم.

وی افزود :ئباید در برنامه ریزی و بودجه سال آینده طرح های زیربنایی و کلیدی برای شهر ایلام پیش بینی شود .

عضو شورای شهر ایلام بیان کرد: اختلاف سلیقه در شورا طبیعی است و پویایی شورا در همین جدل ها و مخالف ها و تضارب ارا شکل می گیرد. هر وقت شورای شهر همدل و همراه به نفع مردم وارد میدان شوند قطعا توسعه شهر ایلام شتاب بیشتری می گیرد.

وی تاکید کرد: همراهی معناداری توسط مسئولان استانی با شهرداری و شورا شکل گرفته است باید حداکثر استفاده از این ظرفیت بالقوه به نفع مردم و توسعه شهر ایلام صورت گیرد.

  • منبع خبر : ایلام نو