مدیرکل بنیاد مسکن ایلام از اجرای عملیات آسفالت معابر تعداد ۱۰ روستای چرداول در کمتر از یک ماه خبر داد. مهندس حبیب‌الله محبی با بیان اینکه عملیات اجرایی آسفالت معابر تعداد ۱۰ روستای چرداول توسط بنیاد مسکن استان ایلام در دست اجرا قرار دارد، اظهار داشت: آسفالت معابر این تعداد روستا در کمتر از یک […]

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام از اجرای عملیات آسفالت معابر تعداد ۱۰ روستای چرداول در کمتر از یک ماه خبر داد.

مهندس حبیب‌الله محبی با بیان اینکه عملیات اجرایی آسفالت معابر تعداد ۱۰ روستای چرداول توسط بنیاد مسکن استان ایلام در دست اجرا قرار دارد، اظهار داشت: آسفالت معابر این تعداد روستا در کمتر از یک ماه به اتمام خواهد رسید.

وی تأکید کرد: آبادانی و توسعه زیرساخت‌های روستایی می‌تواند مهاجرت معکوس را به دنبال داشته باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام گفت: اعتبار هزینه شده برای این میزان آسفالت از محل اعتبارات نفت، استانی و شهرستانی و همچنین قیر رایگان است.

محبی با بیان اینکه حجم این آسفالت به میزان ۵۰ هزار متر مربع است، افزود: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه هزینه می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: پروانه ساخت ۲ هزار و ۷۹۹ واحد مسکونی در راستای طرح نهضت ملی تولید مسکن تاکنون در این استان صادر شده است.

محبی با اعلام این خبر اظهار داشت: بنیاد مسکن به عنوان کارگزار راه و شهرسازی، احداث حدود سه هزار واحد مسکن ملی را در دستور کار قرار دارد که عمده این پروژه‌ها در سطح شهر ایلام آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای یک هزار و ۶۶۳ واحد نیز با بانک‌های استان عقد قرارداد شده است، افزود: اسکلت ۶۴۵ واحد نیز تکمیل و دیوارچینی ۷۰ واحد اتمام یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام تعداد واحدهای در مرحله اجرای فونداسیون، را یک هزار و ۱۴۱ واحد بیان کرد و یادآور شد: همچنین زمین مورد نیاز سه هزار و ۵۲۰ واحد مسکن ملی با قابلیت اجرا از راه و شهرسازی استان دریافت شده است.

محبی تأکید کرد: پروژه یک هزار و ۸۸ واحدی شهر ایلام به صورت بنیاد ساخت و پروژه ۳۶ واحدی آبدانان به صورت گروه ساخت در شرف انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام از صدور پروانه احداث ۲ هزار و ۷۹۹ واحد مسکن ملی در استان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی احداث مسکن ملی در سطح شهرستان‌های ایوان ۳۲ واحد و دره‌شهر ۱۲۸ واحد آبدانان ۳۶ واحد نیز آغاز شده و در مابقی شهرستان‌ها، لومار ۲۲ واحد، آبدانان ۳۸۰ واحد، ملکشاهی ۵۴ واحد، سرابله ۸۸ واحد؛ دره‌شهر ۵۰ واحد؛ ایوان ۲۲۰ واحد تفاهم نامه‌ها منعقد شده است و در شهرهای مهران و دهلران طرح به یک طبقه ویلایی تغییر یافته که در مرحله تهیه زمین و طرح از سوی اداره کل راه و شهرسازی می‌باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام تصریح کرد: اسکلت ۴ بلوک پروژه ماهور شهر ایلام به طور کامل اجرا شده و پروژه بلوار نماز شهر ایلام در مرحله اجرای نازک کاری می‌باشد و تعداد ۳۸۰واحد در حال انتخاب پیمانکار جهت اجرای نازک کاری بوده و مابقی پروژه‌ها نیز با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجرا می‌باشند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام در بحث طرح نهضت ملی مسکن گفت: بنیاد مسکن به عنوان کارگزار راه و شهرسازی، احداث حدود سه هزار واحد مسکن ملی را در دستور کار قرار دارد که عمده این پروژه‌ها در سطح شهر ایلام آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برای هزار و ۶۶۳ واحد نیز با بانک‌های استان عقد قرارداد شده است، افزود: اسکلت ۵۰۰ واحد نیز تکمیل و دیوارچینی ۶۰ واحد اتمام یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام، تعداد واحدهای مسکن ملی فعال در حال اجرا را هزار و ۷۰۷ مورد عنوان کرد و یادآور شد: تعداد واحدهای در مرحله اجرای فونداسیون، هزار و ۴۳ واحد است.

محبی تأکید کرد: پروژه هزار و ۸۸ واحدی شهر ایلام به صورت بنیاد ساخت و پروژه ۳۶ واحدی آبدانان به صورت گروه ساخت در شرف انجام است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام از صدور پروانه احداث ۲ هزار و ۷۹۹ واحد مسکن ملی در استان خبر داد و گفت: همچنین زمین مورد نیاز سه هزار و ۵۰۸ واحد مسکن ملی با قابلیت اجرا از راه و شهرسازی استان دریافت شده است.

محبی تأکید کرد: عملیات اجرایی احداث مسکن ملی در سطح شهرستان‌های ایوان ۳۲ واحد و دره‌شهر ۱۲۸ واحد نیز آغاز شده و در مابقی شهرستان‌ها، لومار ۲۰ واحد، آبدانان ۴۳۶ واحد، ملکشاهی ۱۰۰ واحد، سرابله ۸۸ واحد تفاهم نامه‌ها منعقد شده است و در شهرهای مهران و دهلران طرح به یک طبقه ویلایی تغییر یافت که در مرحله تهیه زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی می‌باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام تصریح کرد: اسکلت ۳ بلوک پروژه ماهور شهر ایلام به طور کامل اجرا شده و پروژه بلوار نماز شهر ایلام در مراحل پایان دیوار چینی بوده و مابقی پروژه‌ها نیز با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجرا می‌باشند.