رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام گفت: اجرای طرح های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سایر بخش ها برای دستیابی به اهداف واقعی باید از مسیر دانشگاه بگذرد.سیدمحمد موسوی نسب با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و در دیدار با رئیس این دانشگاه بیان کرد: اتاق بازرگانی ایلام از هرگونه همکاری مشترک با […]


رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام گفت: اجرای طرح های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سایر بخش ها برای دستیابی به اهداف واقعی باید از مسیر دانشگاه بگذرد.
سیدمحمد موسوی نسب با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و در دیدار با رئیس این دانشگاه بیان کرد: اتاق بازرگانی ایلام از هرگونه همکاری مشترک با دانشگاه در راستای اجرای طرح های تحقیقاتی و پژوهشی ، آموزش و ایجاد نمایشگاه استقبال می کند.
وی ادامه داد: پیوند اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی با دانشگاه زمینه ساز رشد تولید، تجارت، بازرگانی و سایر بخش های اقتصادی خواهد بود.
رئیس اتاق بازرگانی ایلام اظهار کرد: تلاش می شود که با انعقاد تفاهم نامه زمینه لازم برای توسعه همکاری بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شود.
موسوی نسب تاکید کرد: استان ایلام دارای ظرفیت های مناسبی از حیث نفت و گاز، پتروشیمی، میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری، صنعت و معدن، داشتن مرز مشترک با عراق و کشاورزی برای جذب سرمایه گذاری است که باید از ظرفیت دو سویه اتاق و دانشگاه برای تحقق این مهم استفاده بهینه شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز در این نشست از هرگونه همکاری دو سویه با اتاق بازرگانی به منظور توسعه همه جانبه این استان استقبال کرد.
بهروز ناصری گفت: اجرای طرح های مشترک بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد اسلامی می تواند فرصت های جدید کارشناسی شده ای را برای تحول اقتصادی در استان فراهم کند.
وی گفت: یکی از مهمترین ماموریت های دانشگاه آزاد اسلامی ورود به مسائل استانی و کمک به حل مسئله در استان است که الحمدالله این دانشگاه در استان با تمام ظرفیتی که دارد در خدمت توسعه استان است.
وی ادامه داد: ۱۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام مشغول تحصیل هستند که خروجی آن زمینه ساز تحول است و این ظرفیت می تواند در حوزه کارشناسی اقتصادی و سایر بخش ها به فعالان بخش خصوصی کمک کند.
ناصری یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی ایلام آمادگی لازم برای انعقاد تفاهم نامه با اتاق بازرگانی دارد.