رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام در دیدار نماینده منتخب این استان در مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان بسیج اصناف، بازار و فعالان اقتصادی کشور بر ضرورت بکارگیری ظرفیت های اقتصادی کشور برای بهبود فضای کسب و کار تاکید کرد. سیدمحمد موسوی نسب در این نشست گفت: استان ایلام دارای ظرفیت های […]

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام در دیدار نماینده منتخب این استان در مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان بسیج اصناف، بازار و فعالان اقتصادی کشور بر ضرورت بکارگیری ظرفیت های اقتصادی کشور برای بهبود فضای کسب و کار تاکید کرد.

سیدمحمد موسوی نسب در این نشست گفت: استان ایلام دارای ظرفیت های مناسبی در حوزه های مختلف اقتصادی از جمله نفت و گاز، گردشگری، داشتن مرز مشترک با عراق، کشاورزی و صنایع و معادن است که باید از این فرصت ها استفاده بهینه شود.

وی با بیان اینکه نقش بسیج اصناف در حمایت از توسعه فعالیت های اقتصادی به ویژه صادرات بسیار موثر است افزود: این استان به سبب دارا بودن مرز مشترک با عراق بیشترین میزان صادرات به کشور عراق را دارد که نیاز است بسیج اصناف و بازار و فعالان اقتصادی در راستای توسعه این روابط از فعالان اقتصادی حمایت کند.

رئیس اتاق بازرگانی ایلام تاکید کرد، بخش خصوصی این استان آمادگی هرگونه توسعه روابط با بسیج اصناف دارد.

موسوی نسب اظهار کرد: همکاری دو سویه بین فعالان اقتصادی و بسیج پشتوانه مهمی برای رونق اقتصادی خواهد بود.

‍ نماینده منتخب ایلام در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: راه تحول و نجات اقتصاد در تقویت تولید است.

فریدون همتی بر ضرورت رفع موانع تولید با نگاه عالمانه و کارشناسی شده برای دستیابی به جهش تولید با مشارکت مردم تاکید کرد و افزود مجلس جدید بدنبال حمایت همه جانبه واقعی از فعالیت تولید گران ، بازاریان و اصناف است.

وی با بیان اینکه ظرفیت های عظیمی در بخش های مختلف اقتصادی وجود دارد گفت، حمایت واقعی از تولید می تواند در صادرات و اشتغال زایی بسیار تأثیرگذار باشد و مجلس ، دولت و بسیج در کنار یکدیگر برای تحقق این مهم خواهند بود.

نماینده منتخب مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی افزایش بهره وری با فرآوری محصولات به منظور جلوگیری از خام فروشی محصولات در حوزه کشاورزی ، نفت و گاز و سایر بخش ها را از دیگر راهکارهای اجرایی و عملی برای تحول اقتصادی قلمداد کرد.

همتی حضور بسیج در عرصه های مختلف را موثر و راهگشا عنوان کرد و گفت ، حضور بسیج در عرصه بازار و اصناف نیز منشأ خیر و برکت است.

رییس سازمان بسیج اصناف و بازار و فعالان اقتصادی کشور نیز گفت: بسیج اصناف در کنار فعالان اقتصادی خواهد بود.

سردار غلامرضا حسن پور تاکید کرد: ظرفیت های مناسبی در بخش های مختلف اقتصادی استان ایلام وجود دارد که این سازمان بدنبال تقویت این توانمندی ها است.

وی ادامه داد: حمایت از کسب و کارهای کوچک نیز از دیگر رویکردهای این سازمان بوده که خوشبختانه استان ایلام از این مزیت های حمایتی  برخوردار شده است.

حسن پور از هرگونه همکاری با اتاق بازرگانی ایلام استقبال کرد.