چند خبر از بنیاد مسکن ایلام حبیب الله محبی با اعلام این خبر اظهار کرد: سهمیه ساخت مسکن ملی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار در استان ایلام هشت هزار واحد است، از مجموع سهمیه استان ایلام ۶ هزار و ۹۱۱ مورد به بانک معرفی شده و ۶ هزار ۹۶ مورد منجر به انعقاد […]

چند خبر از بنیاد مسکن ایلام

حبیب الله محبی با اعلام این خبر اظهار کرد: سهمیه ساخت مسکن ملی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار در استان ایلام هشت هزار واحد است، از مجموع سهمیه استان ایلام ۶ هزار و ۹۱۱ مورد به بانک معرفی شده و ۶ هزار ۹۶ مورد منجر به انعقاد قراداد شده که در واقع عملیات ساخت این تعداد واحد آغاز شده است.

ساخت۳۵۰۰ واحد مسکونی در استان ایلام / سیل 98 به فرصتی برای ایمن سازی  روستاها تبدیل شد - ایسنا


وی بیان کرد: ۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در مجموع تسهیلات به واحدهای مسکن ملی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر ایلام با همکاری بانک های عامل پرداخت شده است.
محبی با اشاره به اینکه چهار هزار و ۵۷۸ مورد از واحدهای مسکن روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر نیز پایان کار گرفته اند، تصریح کرد: بنیاد مسکن استان ایلام به عنوان یکی از کارگزارهای طرح مسکن ملی در مناطق مختلف در حال آماده سازی و ساخت واحدهاست.
مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام با اشاره به آخرین وضعیت طرح هادی در روستاهای استان ایلام، بیان کرد: اجرای طرح هادی در سطح بیش از ۳۰۰ روستا شامل شن ریزی، جوی و جدول، پل، پیاده رو سازی، بیس و آسفالت گرم با اعتباری معادل ۲ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال نیز انجام شده است.

مدیرکلی مردمی و پیگیر امورات مردم

تقدیر مردم روستای لرنی علیا,وسفلا شهرستان سیروان از مدیرکل محترم بنیاد مسکن استان ایلام

مردم شهرستان سیروان وروستای لرنی از مهندس محبی مدیرکل محترم بنیاد مسکن استان ایلام,ومهندس حیدری بنیاد مسکن سیروان به خاطر تلاش و پیگیری های شبانه روزی جهت رفع مشکل آسفالت روستای لرنی تقدیر وتشکر بعمل می آورند

تشکر مردم روستای لرنی, علیا وسفلا شهرستان سیروان از مهندس محبی مدیر کل محترم بنیاد مسکن استان ایلام بابت آسفالت قدردانی می کند

جناب آقای مهندس محبی مدیر کل محترم بنیاد مسکن استان ایلام : از جنابعالی به علت اینکه متعهدانه و متخصصانه در جهت توسعه و پیشرفت بنیاد مسکن استان ایلام و شهرستان سیروان تلاش نموده‌اید و با دقت نظر در کم و کیف امور به نحو احسن، در جهت ترقی و ابقای اهداف شایسته در خدمات رسانی به مردم همت گمارده‌اید، نهایت تشکر و تقدیر به عمل می‌آید. از خداوند متعال توفیق خدمات رسانی و توان مضاعف برای شما خواستاریم و امیدواریم گام‌های بلند بعدی‌تان را نیز را قرین پویایی و پایایی بدارد. به امید آینده بهتر برای مردم عزیز و شریف ایران اسلامی علی الخصوص شهرستان شهید پرور سیروان صامد قبادی دبیر مجمع مطالبه گران شهرستان سیروان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: طی ۲ سال گذشته ۴۰۷ میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی در روستاهای ایلام هزینه شده است.

حبیب الله محبی اظهار داشت: طی سال‌های گذشته اقدامات بسیار خوبی در روستاهای ایلام در بحث طرح هادی ره داده به طوری که شاهد مهاجرت معکوس در استان بودیم.

وی بیان کرد: اجرای طرح هادی علاوه بر مهاجرت معکوس، باعث رونق اشتغال و کسب و کارهای روستایی شده است.

محبی بیان کرد: در استان ۶۰۷ روستای دارای سکنه وجود دارد که از این تعداد ۳۷۸ روستا جمعیت بالای ۲۰ خانوار دارند که در تمامی آنها طرح هادی مصوب و اجرا شده و در مرحله بعدی این طرح در روستاهای زیر ۲۰ خانوار نیز در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: برای اجرای طرح هادی در روستاهای ایلام طی ۲ سال گذشته بیش از ۴۰۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی در ادامه افزود: در این روستاها فعالیت‌های اجرایی شامل اصلاح معابر، آواربرداری، جدول گذاری، هدایت آب‌های سطحی، ایمن سازی روستا، مبلمان روستایی، سنگ فرش و آسفات معابر روستاها در دستور کار قرار گرفته است.