حیدر علوی فیلی به عنوان رئیس ستاد مردمی سعید جلیلی، رحمت بادفر به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف و محمدرضا مروارید نیز به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان ایلام معرفی و آغاز بکار کردند. با مشخص شدن روسای ستادهای انتخاباتی دیگر نامزدها در استان در روزهای آتی به طور قطع بر گرم شدن فضای انتخابات […]

حیدر علوی فیلی به عنوان رئیس ستاد مردمی سعید جلیلی، رحمت بادفر به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف و محمدرضا مروارید نیز به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان ایلام معرفی و آغاز بکار کردند.

با مشخص شدن روسای ستادهای انتخاباتی دیگر نامزدها در استان در روزهای آتی به طور قطع بر گرم شدن فضای انتخابات در استان افزوده خواهد شد و با راه‌اندازی و برپایی این ستادها در مرکز استان و شهرستان‌های مختلف، فاز جدیدی از تبلیغات انتخاباتی در لایه‌های مختلف جامعه شکل خواهد گرفت که البته هم در میزان مشارکت و هم در شناخت افراد از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری موثر خواهد بود.

شورای نگهبان قانون اساسی با پایان یافتن زمان ثبت نام کاندیدادهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بعد از فرصت قانونی برای بررسی صلاحیت‌ها، روز گذشته ۲۰ خرداد، فهرست نامزدهای تائید صلاحیت شده در این دوره از انتخابات را اعلام کرد.

از همان دقایق اولیه، شور و نشاط انتخاباتی با اعلام آمادگی افراد و چهره‌های شاخص سلیقه‌های مختلف سیاسی استان برای برپایی ستاد انتخاباتی، گفت و گوها و محاورهای چند نفره اقشار مختلف مردم حول محور افراد تائید صلاحیت شده وارد مرحله ای جدی شده است.

مشخص شدن زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی و جدول زمان بندی مناظره نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شب گذشته نیز تا حدودی بر این شور و نشاط انتخاباتی در مباحث و گعده‌های دوستانه و خانوادگی نیز افزوده است.

رصد فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، کانال‌ها و گروه‌های مختلف در این فضا نیز حکایت از افزایش مباحث انتخاباتی با محوریت بررسی و تبلیغ نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان دارد.

اما بازار انتخابات ریاست جمهوری امروز با معرفی رئیس ستادهای برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در استان، گامی رو به جلو برداشته است و اعلام و معرفی رؤسای این ستادها و پیام های تبریک فعالان و اعضای گروه‌های مختلف در فضای مجازی استان، بر آهنگ حرکتی که تا کمتر از ۱۷ روز دیگر ادامه دارد افزوده است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

۶۳۳ شبعه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان ایلام پیش‌بینی شده است.

  • منبع خبر : ایرنا