«فرشید زرگوش» روز سه شنبه در دومین جلسه ستاد انتخابات استان ایلام، اظهار کرد: فرمانداران شهرستانهای ۱۲ گانه استان آمادگی لازم را از لحاظ پوشش مخابراتی در حوزه زیرساخت‌ها برای شعبات اخذ رای فراهم کنند. دبیر ستاد انتخابات استان ایلام با تاکید بر اینکه فرمانداران تمهیدات لازم را برای شعبات اخذ رای در شهرستان های […]

«فرشید زرگوش» روز سه شنبه در دومین جلسه ستاد انتخابات استان ایلام، اظهار کرد: فرمانداران شهرستانهای ۱۲ گانه استان آمادگی لازم را از لحاظ پوشش مخابراتی در حوزه زیرساخت‌ها برای شعبات اخذ رای فراهم کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام با تاکید بر اینکه فرمانداران تمهیدات لازم را برای شعبات اخذ رای در شهرستان های محل خدمت خود برای انتخابات هشتم تیر ایجاد کنند، افزود: ستاد انتخابات استان ایلام بعد از اعلام و دستور وزیر کشور برای آغاز انتخابات در استان تشکیل شد.

وی با تاکید بر اینکه کمیته های هفتگانه ستاد انتخابات استان هر کدام فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، گفت: هیئت‌های اجرایی با همکاری فرمانداران شهرستان‌ها در ۳۰ نقطه استان ایلام تشکیل شده است.

زرگوش تصریح کرد: با همکاری هیئت نظارت بر انتخابات استان، شعب اخذ رای در سطح استان چینش شده و در این راستا ۶۳۳ شعبه اخذ رأی در استان جانمایی شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد شعبه اخذ رأی، ۴۴۶ شعبه ثابت و ۱۸۷ شعبه سیار است، افزود: از این تعداد، ۳۳۶ شعبه ثابت شهری و ۱۱۰ شعبه ثابت سیار و همچنین هشت شعبه سیار شهری و ۱۷۹ شعبه سیار روستایی است.

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی مراقبت لازم را در زمینه عدم استفاده از امکانات دولتی و فعالیت تبلیغاتی کارمندان در ساعات کاری ادارات انجام دهند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های احراز هویت برای انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه نیز به روز رسانی شده و آمادگی لازم در استان برای برگزاری انتخابات هشتم تیرماه وجود دارد.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان ایلام نیز در این جلسه
رییس هیات بازرسی استان ایلام با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی، اظهار کرد: حضور گسترده مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای، دشمنان نظام و انقلاب را مایوس و ناامید خواهد کرد.

سعید هژبری از تشکیل هیئت بازرسی انتخابات در این استان خبر داد و گفت: رعایت اصل بی طرفی و عدم استفاده از امکانات دولتی باید در سرلوحه کار مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران باشد.

به گزارش ایرنا، دومین جلسه ستاد انتخابات استان ایلام به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در سالن جلسات شهید رجایی این استانداری برگزار شد.

  • منبع خبر : ایرنا