مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در ۳ ماهه نخست امسال ۸ هزار و ۸۲۹ خدمت متنوع در میز خدمت شرکت گاز استان به صورت غیرحضوری ارائه شدهاست. دکتر محمود کشاورز اظهار داشت: خدمات غیرحضوری این شرکت از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان(crm)، وب سایت اینترنتی شرکت گاز استان، تلفن گویای ۲۴ ساعته، […]
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در ۳ ماهه نخست امسال ۸ هزار و ۸۲۹ خدمت متنوع در میز خدمت شرکت گاز استان به صورت غیرحضوری ارائه شدهاست.
دکتر محمود کشاورز اظهار داشت: خدمات غیرحضوری این شرکت از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان(crm)، وب سایت اینترنتی شرکت گاز استان، تلفن گویای ۲۴ ساعته، اپلیکیشن اندروید تلفن همراه، سیستم پیامکی و غیره انجام شدهاست.
وی افزود: این خدمات شامل انتقاد، شکایات تلفنی، محاسبات قبض گاز، درخواست نصب و جابجایی علمک، خدمات الکترونیکی، استعلام، فرایند تسویه حساب، پیشنهادات، تغییر نام، وصل مجدد گاز، درخواست شبکه گذاری گاز، دریافت آخرین قبض و غیره بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به خدمات ارائه شده به مشترکین اشاره و تصریح کرد: از این تعداد خدمت ۲۱ ثبت شماره کنتور، ۱۰ مورد درخواست های پیامکی، ۳ هزارو ۹۳۴ مورد دریافت آخرین قبض، ۲۰ مورد شکایت تلفنی، ۱۱ مورد نصب و جابجایی علمک، ۲۳مورد تغییر شماره تماس، ۱۸ مورد نصب علمک روستایی، ۴۶ مورد نصب علمک شهری، ۴ هزارو ۶۴۲ پرداخت قبض آنلاین و … بوده است.
کشاورز افزود: انجام خدمات غیرحضوری علاوه بر صرفه جویی در زمان، تسریع در انجام و پیگیری امور، دقت در انجام خدمات، کاهش هزینه و تردد حضوری برای مشترکین میشود.
وی اظهار داشت: شرکت گاز استان از طریق راهاندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان (crm) به صورت الکترونیکی به آدرس https://crm.nigc-ilam.ir به کلیه مشترکین به صورت غیرحضوری خدمات ارائه میکند.
Friday, 22 November , 2024