دستگاه های نظارتی و به ویژه سازمان بازرسی ورود کنند برنده مناقصه در گفتگو با ایلام نو (غرب آنلاین ) :  بیش از پنجاه روز از زمان بازگشایی مناقصه خدمات مشترکین برق شهرستانهای ایلام و چوار با شماره مناقصه ۱۴۰۱/۳۸ می گذرد و شرکت فاراد تابلو بصورت کاملا قانونی از طریق سامانه ستاد به عنوان […]

دستگاه های نظارتی و به ویژه سازمان بازرسی ورود کنند

برنده مناقصه در گفتگو با ایلام نو (غرب آنلاین ) :

 بیش از پنجاه روز از زمان بازگشایی مناقصه خدمات مشترکین برق شهرستانهای ایلام و چوار با شماره مناقصه ۱۴۰۱/۳۸ می گذرد و شرکت فاراد تابلو بصورت کاملا قانونی از طریق سامانه ستاد به عنوان پیشنهاد اول معرفی شده است ولی هنوز ابلاغی به این شرکت اعلام نشده است.

حدود ده سال است پیمان فوق بصورت انحصاری در دست یک شرکت بوده که شرکت مذکور در این مناقصه پیشنهاد دوم می باشد!!!!

مناقصه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ توسط کمیسیون مناقصه بازگشایی و این شرکت را به عنوان پیشنهاد اول به کمیته فنی و بازرگانی ارجاع داده و بعداز برگزاری جلسه به تایید۱۱ نفر اعضای کمیته فوق رسیده است.

پیشنهاد این شرکت نیز به تاییدیه بازرسی توانیر رسیده است ولی شفاها به اینجانب گفتند و برگه کتبی پیش من نیست چون جز اسناد محرمانه اداره برق می باشد

شرکت نفر دوم داماد احدی از نمایندگان مجلس میباشد!

پرونده در دست بررسی توسط اداره کل بازرسی میباشد که تاکنون بازرسی اداره کل دوبار جلسه گذاشته و هیچ ایرادی پیدا نکرده که شرکت برق به صورتجلسات بازرسی جوابیه اعلام نموده است.

بعلت اینکه قرارداد با پیمانکار قبلی تا ۲۵ درصد افزایش ظرفیت ریالی نیز پر شده است و ابلاغ این شرکت نیز اعلام نشده است حدود چهل نفر از پرسنل شامل اداری و سیمبانها که دارای سختی شرایط کار و در معرض خطر سقوط از ارتفاع قراردارند از اول دیماه فاقد بیمه می شوند.

پیشنهاد این شرکت با نفر دوم ۵۰۰ میلیون تومان به نفع بیت المال میباشد

لطفا ادارات بازرسی کل و شرکت توزیع برق تعیین تکلیف کنند درحالیکه مناقصات مشابه کمتر از دو هفته تعیین تکلیف می شوند چرا و به چه علت در واگذاری این پیمان سنگ اندازی می شود. غرب انلاین : برخی ادارات در سنوات گذشته دربست در اختیار برخی افراد صاحب قدرت بوده اند. چرا باید ۱۰ سال پیمان یک اداره فقط در دست یک شرکت باشد و هم اکنون بعد از ۱۰ سال بازهم عده ای در صدد حذف سایر پیمانکاران باشند. خواهشا بگذارید دیگران هم در ایلام نفس بکشند. بگذارید چرخ زندگی دیگران هم بچرخد. چرا اینقدر انحصار طلب هستید. آیا در این استان خراب شده کسی یارای مقابله با این جماعت انحصار طلب نیست. از سازمان بازرسی و دادستان استان استدعا داریم ورود کرده و عدالت را اجرا نمایند.

توضیحات ایلام نو (غرب آنلاین ) : برخی ادارات در سنوات گذشته دربست در اختیار برخی افراد صاحب قدرت بوده اند. چرا باید ۱۰ سال پیمان یک اداره فقط در دست یک شرکت باشد و هم اکنون بعد از ۱۰ سال بازهم عده ای در صدد حذف سایر پیمانکاران باشند. خواهشا بگذارید دیگران هم در ایلام نفس بکشند. بگذارید چرخ زندگی دیگران هم بچرخد. چرا اینقدر انحصار طلب هستید. آیا در این استان خراب شده کسی یارای مقابله با این جماعت انحصار طلب نیست. از سازمان بازرسی و دادستان استان استدعا داریم ورود کرده و عدالت را اجرا نمایند.