ایلام نو / استاندار ایلام در جمع دانشجویان، اساتید و فعالان فرهنگی و تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: دانشجویان بزرگترین سرمایه کشور هستند و تولید علم و ثروت در کشور به واسطه تلاش و مجاهدت این قشر است. حسن بهرام نیا اضافه کرد : تولید ثروت و پیشرفت کشور در تمامی […]

 ایلام نو / استاندار ایلام در جمع دانشجویان، اساتید و فعالان فرهنگی و تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: دانشجویان بزرگترین سرمایه کشور هستند و تولید علم و ثروت در کشور به واسطه تلاش و مجاهدت این قشر است.

حسن بهرام نیا اضافه کرد : تولید ثروت و پیشرفت کشور در تمامی حوزه ها در سایه تلاش و کوشش هم جانبه دانشجویان مصادق می یابد.

وی با اشاره اجرای برنامه معنوی در مسجد دانشگاه آزاد واحد ایلام با حضور پیکر مطهر شهید گمنام، اضافه کرد: دوران دانشجویی بهترین لحظات عمر انسان و حلقه زدن این دانشجویان با حضور اساتید ماندگار است که برای همیشه ثبت خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با قدردانی از رئیس، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد واحد ایلام به دلیل تدارک برنامه معنوی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با حضور پیکر مطهر شهید گمنام، خاطرنشان کرد: جا دارد از رئیس دانشگاه، تشکل های دانشجویی و فعالان فرهنگی دانشگاه که این لحظات معنوی و به یادماندنی را مهیا کردند‌ قدردانی کنم

بهرام نیا همچنین با اشاره به حضور پیکر مطهر شهید گمنام در مسجد دانشگاه آزاد ایلام با حضور پرشور دانشجویان و اساتید، گفت: همه شما به این افتخار نایل شدید که در این مراسم که با حضور شهید گمنام برگزار می شود حضور داشته باشید، شهدا تمام قد ایستادند و تمام وجود خود را برای اسلام گذاشتند و ما باید جانفشانی و مجاهدت‌ آنان ارج نهیم.

در این آیین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی امروز یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین دستگاه های فرهنگی و آموزشی کشور و در خدمت نظام و مردم است.

بهروز ناصری اضافه کرد: رویکرد و تعامل و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و مجموعه دولت در استان بی نظیر است و قطعا همکاری های در حال انجام در توسعه استان نقش آفرین خواهد بود.

وی گفت:  راه و روش و منش شهدا چراغ راه آینده است والحمدالله  خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی به معنی واقعی کلمه خادم شهدا و ادامه دهنده راه آنان هستند.

وی با تقدیر از تلاش های استاندار ایلام در توسعه استان گفت: مردم ایلام قدردان تلاش های دولت در استان هستند.