در مراسمی با حضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مسئول جدید نهاد استانی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام معارفه شد. حجت‌الاسلام و المسلمین “مصطفی رستمی” در این مراسم، با تاکید بر اینکه رسالت دانشگاه، اساتید و روحانیت در فضاهای جوان و دانشگاهی به علت اهمیت محیطی آن، بسیار سنگین‌تر است، […]

در مراسمی با حضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مسئول جدید نهاد استانی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام معارفه شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین “مصطفی رستمی” در این مراسم، با تاکید بر اینکه رسالت دانشگاه، اساتید و روحانیت در فضاهای جوان و دانشگاهی به علت اهمیت محیطی آن، بسیار سنگین‌تر است، اظهار کرد:  امروز با جنگ شناختی و تحریف واقعیت از سوی دشمن مواجه هستیم، از این رو مدیران نهاد و رؤسای دانشگاه‌ها، جهاد مد نظر رهبر معظم انقلاب را به عنوان ماموریت جدی خود بدانند.

وی گفت:  رسالت اصلی همکاران ما در دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفتمان ارشمند انقلاب اسلامی بوده که در این راه باید دعوت به خیر را در موضوعات مختلف جاری کنند، رسالت اساتید روشنگری و آگاه سازی است که علاوه بر نقد باید اجازه نفوذ دشمن را به بدنه جوان جامعه ندهیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام با تاکید بر اینکه امروزه ما در یک جنگ هویت‌زدایی جامعه، تولید اخبار پر از نفرت و فاضله انداختن بین جوانان توسط دشمنان هستیم،  تصریح کرد: دشمنان اجازه نمی‌دهند ایران اسلامی به ثبات و اثرگذاری خود ادامه دهد، راهکار اصلی و تلاش آنان برای متوقف کردن ایران اسلامی گرفتن هویت از جامعه است که تمام تلاش خود را در این راه به کار گرفته است.

رستمی  با اشاره به بحث اغتشاشات اخیر و تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام، تصریح کرد: در خصوص حادثه خانم مهسا امینی موجی در رسانه‌های مختلف بر علیه کشور به راه افتاده که در نوع خود یکی از بی نظیرترین امواج رسانه است و در شبکه‌های مختلف پیام‌رسان و حجم محتوا و موضع گیری هایی که توسط دشمنان انجام شد نوعی  هماوردی رسانه‌ای علیه کشور بوده که در تاریخ بی سابقه بوده است.

رستمی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ایران اسلامی مساله جدیدی نبوده است، ادامه داد: سیاست آمریکایی‌ها در مورد ایران اسلامی این است که این کشور نباید به مرحله عبور از شرایط بحرانی برسد اما نظام اسلامی با وجود تمام ناملایمات و دشمنی‌ها به توفیقات بزرگی دست یافته و هر دهه انقلاب و نظام بی‌تردید قوی‌تر از دهه پیش از آن است و امروز آمریکا با نگرانی عنوان می‌کند ایران در حال صادرات پهپاد به روسیه است که این تعبیر تغییر بسیاری از معادلات را نشان می‌دهد، آمریکایی ها خود چهار نوع تهدید سیاسی(روسیه)، اقتصادی(چین)، هسته‌ای(کره شمالی و تهدید ایدئولوژیک(ایران ) را علیه خود می‌دانند.

در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین “غیاثی” ، تجلیل و حجت الاسلام و المسلمین دکتر  “حسینی‌نیا” به عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام معارفه شد.

  • منبع خبر : ایسنا ایلام