طرحی که معضل فشار آب در آپارتمان‌ها را رفع می‌کند احسان عبدلی از طراحی و ساخت «مخزن خودکار آپارتمان» برای نخستین‌بار در ایران خبر داد و اظهار کرد: معضل کمبود آب در شهرها موجب شده تا تقریبا ساختمان‌ها به‌خصوص مجتمع‌های آپارتمانی از پمپ آب استفاده کنند. طراح «مخزن خودکار آپارتمان» مصرف بی‌رویه برق، هزینه تعمیرات، […]

طرحی که معضل فشار آب در آپارتمان‌ها را رفع می‌کند

احسان عبدلی از طراحی و ساخت «مخزن خودکار آپارتمان» برای نخستین‌بار در ایران خبر داد و اظهار کرد: معضل کمبود آب در شهرها موجب شده تا تقریبا ساختمان‌ها به‌خصوص مجتمع‌های آپارتمانی از پمپ آب استفاده کنند.

طراح «مخزن خودکار آپارتمان» مصرف بی‌رویه برق، هزینه تعمیرات، تعمیرات همیشگی، سروصدای زیاد و… را بخشی از مشکلات نصب پمپ آب دانست و اضافه کرد: علاوه بر اینها، قطع برق ساختمان چند طبقه با نبود آب در تمام بخش‌های ساختمان همراه خواهد بود.

وی تبیین کرد: طرح مخزن خودکار آپارتمان مراحل ثبت نهایی خود را طی می‌کند و با توجه به استقبال مردم، سفارش خرید به تعداد زیادی دریافت کرده است؛ چراکه این دستگاه دارای مزایای فراوانی ازجمله پمپاژ آب در ساختمان‌ها بدون استفاده از پمپ، تأمین فشار کافی آب، قابل نصب در ساختمان‌ها، نصب آسان و وصل  به آب سرد منزل بدون نیاز به شناور، کاملاً بسته و بهداشتی بدون نیاز به شست‌وشو، نصب در تراس و زیرزمین، حذف مخازن پلاستیکی در ساختمان‌ها، استفاده از تکنولوژی روز و … است.

عبدلی توضیح داد: امیدواریم با کمک مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی ایلام این نوآوری به مراحل تولید انبوه برسد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام هم به خبرنگار آنا گفت: این دانشگاه حامی تمام‌قد ایده‌ها و نوآوری استادان و دانشجویان است و تمام امکانات دانشگاه در اختیار پژوهشگران و مخترعان قرار گرفته است.

بهروز ناصری افزود: طراحی و ساخت دستگاه «مخزن خودکار آپارتمان» توسط عضو هیئت علمی این دانشگاه سرآغاز ورود بیشتر اعضای هیئت علمی و دانشجویان در موضوع فناوری، اختراع و ابداع جدید بوده و دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در تمام مراحل ساخت و فروش محصولات فنآورانه در کنار مخترعان است.

به گزارش خبرگزاری آنا، مخزن خودکار آپارتمانی به‌تازگی در مراسمی با حضور مسئولان علمی و فرهنگی استان ایلام، استادان دانشگاه و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری آنا