رشیدی نماینده کرمانشاه بخواند ایلام نو /حتما این تک‌بیت جاویدان را که در حکم “حکمت عامه” سینه به سینه نقل می‌شود شنیده‌اید: (نیکی چو از حد بگذرد، نادان خیال بد کند) حکایت مصونیت قضایی نمایندگان، مثل این ضرب‌المثل را پیدا کنبد و برخی که فرق چاله‌میدان و مجلس را از هم تمییز نمی‌دهند و هنوز […]

رشیدی نماینده کرمانشاه بخواند

ایلام نو /حتما این تک‌بیت جاویدان را که در حکم “حکمت عامه” سینه به سینه نقل می‌شود شنیده‌اید: (نیکی چو از حد بگذرد، نادان خیال بد کند)

حکایت مصونیت قضایی نمایندگان، مثل این ضرب‌المثل را پیدا کنبد و برخی که فرق چاله‌میدان و مجلس را از هم تمییز نمی‌دهند و هنوز که هنوز است در فضای صندوق رای سیر می‌کنند گهگاهی چنان متوهم می‌شوند که افاضاتی ازخود درهمی‌کنند که در قوطی هیچ عطاری پیدا نمی‌شود

نماینده‌ای که هنوز نمی‌فهمد که “مالیات ستاندن” یک “امر اجرایی” است نه یک “امر قانونگذاری” طبیعتا یابو ورش می‌دارد و به سبک گنده‌لاتهای دروازه‌غاری عالم و آدم را با قمپض درکردن تهدید می‌کند.

جناب رشیدی‌، خان خانان، دورەی آقابالاسری کرمانشاهی ها در غرب کشور گذشتە، فلذا پایت را بە اندازە گلیم خودت، یعنی حوزەی انتخابیەات و فوق فوق فوقش بە اندازەی استانت دراز بکش نمیدانم رشتەی تحصیلی‌ات چی بودە،  رشتەی ماکارونی بودە یا رشتەی آش‌رشتەای یا رشتەی سوپی هر چیز دیگەای، در هر صورت در فهرست رشتەهای سازمان سنجش نبودە چون اگە بود، یک کتاب آمار پاس میکردی الان بە اطلاعات دروغ رفرنس نمیدادی اگر نمیدانی بدان کە ٩٧ درصد نفت و گاز غرب کشور در استان ایلام قرار دارە و اونی کە باید تهدید کنە صاحب سهم ٩٧ درصدییە نە سە درصدی.

حتما شنیدی کە (دشتەکی آمد ناوەکی را بیرون کرد)، درستە صاحب سهم سە درصدی دشتەکی حساب میشە ولی خوب تو خانە و پیش صاحب‌خانە دشتەکی بازی دربیاری، کمی خندەدارە

رشیدی خان خوب بدان و بفهم کە مردم ایلام عین کبیرکوە در این مورد پشت استاندار ایلام ایستاده و این افاضات شما همانند زیرە بە کرمان بردن است.

دورەی سرگردنەگیری گذشتە والسلام، ختم کلام یک توصیە بە حراست و رییس مجلس هم داریم، در این دخالت‌ بازیها و این یاردانقلی‌بازیها کە مسبب تهییج مردم می شود، دخالت کنند و ترمز رانندەهای ناشی را بکشن تا از کوە و کمر سقوط نکنند بە خدا برای مجلس بد است کە یارو نمایندە فرق دوغ و دوشاب و گلاب بە رویتان گوش و شقیقە را بلد نباشە و نداند کە قانونگذار حق ندارە در امور اجرایی دخالت بکنە اون هم بە ناحق و با تهدید

دست‌مریزاد به آقای دکتر بهرام نیا استاندار محترم ایلام، با همین دست‌فرمان و در دفاع از حق و حقوق مردم ایلام پیش بروید ، انشاا… رتبەی استاندار برتر حلالتان کە نشان دادید برازندەتان بودە است.

بە امیدخدا بعد از برآوردە کردن این مطالبەی عمومی و تعیین تکلیف نفت و گاز ایلام و غرب کشور، قصەی پرغصەی نداشتن یک متر راەآهن و بزرگراه و آزادراه در ایلام را هم حل بفرمایید.

و اما تذکر و هشداری به سه نماینده ایلام که بیش از این سکوت و وسط بازی شما جایز نیست و باید در مرحله اول جواب دندان شکنی به نماینده کرمانشاه بدهید. منتظر اظهارنظر شما سه نفر خواهیم‌ماند.

لازم به ذکر است اخیرا رشیدی نماینده کرمانشاه از استاندار ایلام و مسئولین استان ایلام خواستند دیگر در باره انتقال پرونده مالیات نفت و گاز غرب کشور به ایلام مصاحبه هم نکنند! و مدعی شده پرونده انتقال مالیات به ایلام تعلیق شده !