ایلام نو / باخبر شدیم در آزمون ورود به حرفه مهندسی جهت دریافت پروانه اشتغال در ایلام تقلب گسترده ای صورت گرفته است به طوری که نهادهای نظارتی و امنیتی با جدیت ورود کرده و پیگیر تخلف ها و تقلب های صورت گرفته هستند. در این راستا شنیده می شود تعدادی از کارکنان و دست […]

ایلام نو / باخبر شدیم در آزمون ورود به حرفه مهندسی جهت دریافت پروانه اشتغال در ایلام تقلب گسترده ای صورت گرفته است به طوری که نهادهای نظارتی و امنیتی با جدیت ورود کرده و پیگیر تخلف ها و تقلب های صورت گرفته هستند.

در این راستا شنیده می شود تعدادی از کارکنان و دست اندرکاران سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام جزء افراد متخلف و متقلب هستند و پرونده آنها در مراجع ذیصلاح در حال رسیدگی است.

شنیده می شود سطح تقلب ها گسترده بوده و تعداد زیادی از داوطلبان اقدام به خرید پاسخ سوالات به ویژه در رشته محاسبات با تمام حساسیتی که دارد و نظارت و اجرا نموده اند و فروشنده ها و متخلفین نیز اقدام به فروش سئوالات با مبالغ کلان نموده اند.

انتظار می رود مجموعه راه و شهرسازی ایلام و به ویژه مدیرکل انقلابی و جهادی این اداره با متخلفان برخورد قاطع و همچنین نسبت به توبیخ سازمان نظام مهندسی ایلام و مدیریت ضعیف ان اقدام نمایند.

باید هم برای عاملین فروش و هم برای خریداران سئوالات که قطعا افراد بی سوادی هستند اشد مجازات و ابطال ازمون در نظر گرفته شود.

متروپل ها از همین تقلب ها و تخلف ها شکل می گیرد. اگر امروز با این افراد و مدیریت ضعیف نظام مهندسی ایلام برخورد نشود فردا روزی شاهد حوادث و اتفاقاتی مانند متروپل و…. خواهیم بود.

فردا روزی قرار است این افراد متقلب پروانه فعالیت دریافت کنند و بعد به سرمایه و جان و مال مردم با محاسبه!!!! دقیق استحکام ببخشند.

قطعا خروجی این افراد متقلب اگر پروانه دریافت کنند می شود دهها متروپل در ایلام.

  • منبع خبر : ایلام نو