به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا روز دوشنبه در یکصد و نهمین جلسه ستاد مرکزی اربعین با حضور استانداران خوزستان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و کمیته‌های هیجده‌گانه ستاد اربعین و به ریاست میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور حضور یافت. در این نشست […]

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا روز دوشنبه در یکصد و نهمین جلسه ستاد مرکزی اربعین با حضور استانداران خوزستان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و کمیته‌های هیجده‌گانه ستاد اربعین و به ریاست میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور حضور یافت.

در این نشست که با موضوع ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های اربعین تشکیل شد، استاندار ایلام در مورد تکمیل راه‌های مواصلاتی و همچنین زیرساخت‌های خدماتی و رفاهی و تکمیل پارکینگ‌ها و همچنین استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای ایجاد پارکینگ جدید در شهرستان مهران بحث و گفت وگو کرد.

بهرام نیا همچنین خواستار طرح موضوع استفاده از مرز چیلات برای عبور و مرور زائرین حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام در ایام اربعین شد.

براساس این گزارش در نشست ستاد مرکزی اربعین کشور مقرر شد از طریق مسئولین وزارت کشور و همچنین دیپلماسی و دیدار با مسئولین اربعین کشور عراق در خصوص بازگشایی مرز چیلات گفت وگو و رایزنی شود. ‌

  • منبع خبر : ایرنا