🔹امیدیان رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت استان ایلام در دیدار با دکتر خانم سارا فلاحی نماینده ایلام مشکلات جایگاههای سوخت را تشریح کرد.وی گفت در حال حاضر ۵۴ جایگاه سوخت با میانگین فروش حدود ۷۵۰هزار لیتر در ایلام فعال است. امیدیان اهم مشکلات و انتظارات جایگاه داران سوخت در ایلام را تشریح کرد:🔹نبود قطعات […]

🔹امیدیان رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت استان ایلام در دیدار با دکتر خانم سارا فلاحی نماینده ایلام مشکلات جایگاههای سوخت را تشریح کرد.
وی گفت در حال حاضر ۵۴ جایگاه سوخت با میانگین فروش حدود ۷۵۰هزار لیتر در ایلام فعال است.

امیدیان اهم مشکلات و انتظارات جایگاه داران سوخت در ایلام را تشریح کرد:
🔹نبود قطعات سامانه هوشمند و بی کیفیت بودن قطعات که باعث خراب شدن سریع و از مدار خارج شدن تلمبه های سوخت شده است.
.
🔹متاسفانه حمل سوخت فراورده توسط ۱۸ دستگاه تریلی حمل سوخت صورت می گیرد که به هیچ وجه جوابگوی نیاز استان نیست و می طلب ۲۰ دستگاه تانکر تریلی به ناوگان ایلام اضافه شود.

🔹 کسری غیر مجاز فرآورده ناشی از تبخیر بنزین که به صورت سالیانه محاسبه می گردد و هر جایگاه بستگی به کسری غیر مجاز جریمه های سرسام آوری پرداخت می کند. در این راستا پیشنهاد می شود علاوه بر بخشودگی جرایم ،سوخت جایگاهها از شهرهای هم دمای استان ایلام مانند همدان و کرمانشاه بارگیری شود که کسری های غیر مجاز به حداکثر کاهش یابد.
🔹 کارمزد ضعیف سوخت که با دخل و خرج جایگاهها همخوانی ندارد بطوریکه چند جایگاه فعال و با سابقه در استان برای تغییر کاربری و یا فروش جایگاهها سوخت اقدام کرده اند .
در این جلسه خانم دکتر فلاحی با توجه به ضرورت امر و در پیش بودن اربعین حسینی ضمن تماس با سالاری معاون وزیر نفت و مدیرعامل پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران و نژادعلی مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران خواستار حل مشکلات جایگاه داران سوخت شد و قول پیگیری بیشتر از طریق شخص وزیر نفت نیز داد.
فلاحی خطاب به معاون وزیر نفت گفت پذیرفته نیست در ایام اربعین انبارهای سوخت استان با کمبود فراورده مواجه شوند و باید ذخیره‌سازی سوخت و فراورده های نفتی به حداکثر برسد.
وزارت نفت باید نسبت به افزایش تعداد تریلی سوخت رسان به استان با همکاری بانک ها و یا از طریق تسهیلات خود وزارت نفت اقدام کند.
وی گفت در ایام اربعین نباید شاهد صف کشیدن خودروها و معطلی آنها برای سوخت باشیم و باید وزارت نفت پای کار باشد.

  • منبع خبر : ایلام نو