سارا فلاحی منتخب مردم حوزه انتخابیه ایلام، مهران، سیروان، چرداول ، ملکشاهی و ایوان در پیامی به شرح زیر از مردم استان تقدیر کرد: با سپاس و ستایش به درگاه پروردگار بزرگ و با درود به روان مطهر شهدای مظلوم سرزمینم و بنیانگذار جمهوری اسلامی و آرزوی طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب؛ […]

سارا فلاحی منتخب مردم حوزه انتخابیه ایلام، مهران، سیروان، چرداول ، ملکشاهی و ایوان در پیامی به شرح زیر از مردم استان تقدیر کرد:

با سپاس و ستایش به درگاه پروردگار بزرگ و با درود به روان مطهر شهدای مظلوم سرزمینم و بنیانگذار جمهوری اسلامی و آرزوی طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب؛ با نهایت احترام، ادب و ارادت به محضر همه ی مردم تاریخ ساز استانم که در خلق این حماسه نقش آفرین بودند، این فرزند خود را در نشست های گرم و صمیمی خانوادگی، محلی،  خیابانی و فضاهای تبلیغاتی یاری نمودند، تشویق نمودند، مورد انتقاد قرار دادند و بدون هیچ گونه چشمداشتی، خود و برنامه هایم را تبلیغی محترمانه نمودند سپاسگزارم.

افتخار می کنم که شما مردم شریف مدال خدمتگزاری را بر گردن این خواهر کوچکتان آویختید و اینجانب را لایق این وظیفه ی خطیر و مهم دانستید.

ضمن احترام به سایر کاندیداهای محترم که از سر تعهد و دلسوزی خود را در معرض رای مردم قرار دادند؛ و آرزوی توفیق و تندرستی برای این عزیزان،از همه مردم گرانمایه و نجیب استانم که با دل و جان تلاش کردند و این خواهر کوچک خود را حمایت و همراهی نمودند، بی نهایت سپاسگزارم و قدر زحمات بی دریغ و مشفقانه ی شما خوبان را می دانم. بی تردید رای اعتماد شما بار مسئولیت بسیار سنگینی است که آگاهانه و با توکل به خداوند متعال و پشتیبانی و همراهی شما مردم فهیم و همفکری نخبگان استان آن را پذیرفته ام. امیدوارم که با حمایت همیشگی شما امانتدار قابل و شایسته ای در حیطه‌ی خطیر قانونگذاری، نظارت و پیگیری مطالبات و حقوق قانونی و به حق شما مردم گرانقدر و تمامی هم استانی های عزیزم باشم.

در پیشگاه شما مردم شریف عهد می بندم که با همه توان و تعهدم برای تحقق اهداف و برنامه هایی که در معرض رای شما قرار دادم، بکوشم. امیدوارم که در سایه ی حمایت مستمر شما و خداوند بزرگ، در این آزمون خطیر روسفید باشم.

از نماینده ی محترم ولی فقیه در استان،استاندار عزیز، فرمانداران، امامان جمعه و جماعات شهرستان ها،نهادهای انقلابی، اعضای محترم هیات های اجرایی و نظارت، بخشداران،دهیاران شهرداران، نیروهای محترم انتظامی و امنیتی، اصحاب رسانه و صاحبان قلم و همه ی کسانی که در برگزاری این حماسه نقش آفریدند، بی نهایت سپاسگزارم.

در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ترتیب علی‌اکبر بسطامی و سارا فلاحی توانستند به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند.