ایلام نو / حیدر داودی / با غضنفربازی برخی مسئولان استان و در بوق و کرنا کردن بحث انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به ایلام و ایجاد حساسیت توسط مسئولان باخبرشدیم با فشار نمایندگان و مسئولان استان کرمانشاه فعلا بحث انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به ایلام متوقف شده است. باید به برخی […]

ایلام نو / حیدر داودی / با غضنفربازی برخی مسئولان استان و در بوق و کرنا کردن بحث انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به ایلام و ایجاد حساسیت توسط مسئولان باخبرشدیم با فشار نمایندگان و مسئولان استان کرمانشاه فعلا بحث انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به ایلام متوقف شده است.

باید به برخی مسئولان استان‌گفت ما را به خیر شما امیدی نیست لطفا لطفا و لطفا با شانتاژ تبلیغاتی فقط شر مرسانید.

چقدر بی تدبیری. چقدر بی تجربگی. منافع استان عین آب خوردن فدای شانتاژ تبلیغاتی شد و برخی همکاران فرهیخته رسانه ای نیز از سر صداقت چنان دستپخت مسئولان را شور کردن و از شهرداری ها برای واریز هزاران میلیارد تومان پول نیامده طلب فوری شماره حساب کردن که کمی مانده بود شهرداران محترم فعالیت درآمدزایی خود را قطع و یا کم کنند و منتظر واریز میلیاردی پول شوند!!!

ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به ایلام این بار انتظار می رود استاندار محترم و دستگاههای ذیربط و ایضا نمایندگان استان با تدبیر و بدون هیاهو اب از دست رفته را به جوی برگردانند. حدود ۹۵ درصد پرونده نفت و گاز غرب کشور مربوط به ایلام است و فقط در حد ۵ درصد مربوط به سایر استانها است باید این پرونده به ایلام انتقال داده شود. این آزمون بزرگی برای دولت اقای رییسی خواهد بود که با شعار عدالت محوری وارد میدان شد. عین عدالت است که بعد از سال ها حق از دست رفته ایلام و ایلامی به آنها داده شود.

منافع استان خط قرمز مسئولان باشد و همگی در این شرایط حساس و حیاتی برای استان با وحدت و همدلی و با چانه زنی و مطالبه گری این پرونده پر خیر و برکت را که سالهای سال است محل درآمد استان شمالی است به ایلام برگردانید.

منتظر خبر خوب این پیگیری خواهیم ماند

  • نویسنده : حیدر داودی
  • منبع خبر : ایلام نو