مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام در آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح تولیدی اوکسین شیمی بهداشت اسپرلوس، تولید کننده انواع پودر لباسشویی دستی و ماشینی، ضمن تبریک دهه فجر ، گفت: بهره‌برداری از این طرح، دستاورد بزرگی در راستای خودکفایی این محصول در کشور است که علاوه بر تامین نیاز داخلی استان ایلام […]

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام در آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح تولیدی اوکسین شیمی بهداشت اسپرلوس، تولید کننده انواع پودر لباسشویی دستی و ماشینی، ضمن تبریک دهه فجر ، گفت: بهره‌برداری از این طرح، دستاورد بزرگی در راستای خودکفایی این محصول در کشور است که علاوه بر تامین نیاز داخلی استان ایلام و استان‌های همجوار، زمینه رشد صادرات به کشورهای همسایه را نیز رونق می‌بخشد.

بازگشت ۱۳ واحد صنعتی و معدنی ایلام به چرخه تولید

محمدرحیمی اظهار داشت: فاز اول این طرح در زمینی به مساحت ۴۱۸۱ متر مربع و با سرمایه‌گذاری ۱۳ میلیارد تومان در ناحیه صنعتی شباب قرار گرفته است.

وی اشتغال این طرح را ۳۰ نفر عنوان کرد و افزود: با راه‌اندازی فاز دوم این طرح، ۱۲۰ نفر بصورت مستقیم در آن مشغول فعالیت خواهند شد.

مدیر کل صمت ظرفیت تولید این طرح را ۴۵ هزار تن در سال عنوان کرد و افزود: با توسعه این واحد، تولید سالانه آن نیز به ۱۵۰ هزار تن در سال خواهد رسید.